Καταρχας ενα μεγαλο συγνωμη που εχω να δημοσιευσω καιρο μεγαλη μου βλακια αλλα τωρα που ειναι και καλοκαιρη θα δημοσιευω πιο συχνα.Ευχαριστω σε εκεινους που διαβαζουν την ιστορια μου.Αγαπω σας😘
"Τι στον πουτσο κανετε εδω"ρωτησε ο Αλεξ
"πηδιωμαστε"ειπαι ο Αγγελος.Τον τσιμπησα που ειπαι τετιο πραγμα
"εσενα τι σε ενδιαφερει τι κανουμε τιποτα γκομενος της εισαι;"συνεχησε με ειρονια.Οοχ δεν θα γλυτοσω σημερα
"Αδερφος της ειμαι και πιστεψεμε εχω καθε δικαιομα να ξερω τι κανει αυτη η ηλιθια στο σπιτι μου."Ειπαι ξανα ο Αλεξ διχνοντας με εμενα.
"Και καλα μορι βλαμενη στο σπιτι μου ηβρες να πηδηχτητε;...να πηγενες στο σπιτι του..."συνεχισε με μια ειρονια αλλα εγω τωρα τι θα του πω; αν θα τον ειρωνευτω θα γινω ρεζιλη μπροστα στον Αγγελο.
Οσο εγω σκεφτωμουν τι να του πω ο Αγγελος ορμηξε στον Αλεξ. Τωρα ο Αγγελος ειναι πανω απο τον Αλεξ και τον βαραει.Οχχ πρεπει να τους σταματησω.Πηγενω διπλα τους και φωναζω να σταματησουν αλλα δεν γινετε τιποτα.Κοντευω και τραβω τον Αγγελο.Εκεινος σηκονετε και με αγγαλιαζη σαν να ζηταει συγνωμη.Του εγνεψα και πηγενω στον Αλεξ που προσπαθει να συκοθει.Καθομαι στα γονατα και χαϊδευω τα μαλια του,και οι δυο με βλεπουν σαν να ειμαι εξωγηνος.
"Εχεις δικιο αδερφουλη μου, ειμαι ανοητη που ηρθα μαζι του στο σπιτι σου" του ειπα.Ο Κωστα με εβλεπε με ενα θλημενο και αγριο βλεμα και ο Αλεξ χαμογελαστος, θα του το κοψω αυτο το χαμογελο.Ετσι οπως χαϊδευα τα μαλια του αρχισα να τα τραβαω,αυτος εκανε ενα επιφονημα πονου.
"Μην αγχονεσε ομως θα το διορθοσω αυτο το λαθος"Με βλεπουν και οι δυο με ενα βλεμα αγελαδας"Θαφυγω απο αυτο το καταραμενο σπιτι και ναι ειμαι ηλιθια που δεν εφυγα ακομα αλλα ειρθε ο καιρος να το κανω.Αντιο Αλεξ ,θα ελεγα , θα μου λειψετε αλλα θα ηταν ενα πολλη μεγαλο ψεμα, ξερεις γιατι;θα σου πω εγω μου κανατε την ζωη κολαση.Σε μισω Αλεξ"Του ειπα και αφησα τα μαλια του για να σηκοθω.Ο Αγγελος με εβλεπε με ενα χαμογελο ενω ο Αλεξ εμεινε στο πατομα
"Εγω φταιω που δεν σε σκωτωσα ακομα,εγω φταιω που καθε φορα που σου εκανα κακο στεναχοριομουν και ο ιδιος,γενικα εγω φταιω που σε ηθελα,νομιζα πως εισουν διαφορετικηα αλλα εκανα λαθος εισαι και εσυ μια πουτανα και απο της μεγαλητερες"ειπαι σχεδον ψυθηριστα αλλα ακουσατα.Τον μπασταρδο
"Αν ετσι κανεις σε εκεινες που θελεις εγω θελω να με μησεις ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ"Ειπα λιγο φωναχτα. πηγα με γρηγορα βηματα στον Αγγελο,τον επιασα στο χερι και τον τραβησα προς το αυτοκηνητο του.Εκατσαμε και εβαλε μπρος προς το σπιτι του.Σε ολοι τη διαρκεια δεν μηλησε κανενας.εβλεπα εξω απο το παραθηρο του αυτοκηνητο και σε λιγοτερο απο 3 λεπτα κοιμηθηκα.
Οταν ξυπνησα δεν βρισκομουν στο αυτοκηνιτο αλλα σε δωματιο βλεπω την ωρα.11:00.οχχ θεε μου εχω μια ορα να ετοιμαστω η πτηση ειναι 12:30 μεχρι να παμε αχχχχ θα χασω το αεροπλανω.Συκονομε γρηγορα και ψαχνω την τουακετα,πληνωμε βουρτσιζω τα δωντιαμου κ κατεβενω κατω στο σαλονη.Στον καναπε βλεπω εναν Αγγελο χωρις....ΜΠΛΟΥΖΑΑΑΑΑ....αχχ θα λυποθημησω...πηγενω να τον ξυπνησω αλλα αακουγετε ο ηχος του τηλεφωνου του...καποιος του εστειλε μυνημα...Βλεπω το ονομα και βλεπω οτι ειναι ο ΑΛΕΞ..ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ...ανοιγω το μυνημα και αρχιζω να διαβαζω την συνομιλια.
Αλ-Προσεχε δεν πρεπη να καταλαβει τιποτε
Αγ-Μην ανησηχης τορα ειναι στο δωματιο μου και κοιματε
Αλ-Θελω να την δω να κλαιει
Αγ-Θα την πηδηξω τοσο αγρια που θα πεθανη απ'τον πονο..
Αλ-πρωτα πες τα λογια που σου ειπα να πληγωθη κ μετα πηδα την
Δεν αντεχα να διαβαζω αλλο...Αρα ο Αγγελος ειναι μαζι με τον Αλεξ...και το χτεσινο?γιατι ο Αγγελος τον χτηπησε αφου ειναι μαζι?Δεν το πιστευωωω.Επεξε ρολο ποοοο τι ιλιθια που ειμαι.Ανεβενω γρηγορα τα σκαλια πιανω τα πραγματα μου το τηλεφωνο μου τα κληδια του Αγγελου και φευγω για το αεροδρομιο...μια τημορια για εκεινον...θα ηθελα να δω την φατσα του οταν θα ξυπνουσε και θα εβλεπε οτι ληπει το αυτοκηνιτο του...
YOU ARE READING
My brother is my Buller
Teen FictionΜισω τον εαυτο μου.Μισω την τυχη μου.Μισω τουσ θστους γονιους μου.Μισω την ζωη μου.Μα το κυριοτερο?Μισω εσενα