Konečně je to tady! Nemusím se týden učit ,protože s naší třídou 9.B a sousední třídou 9.A jedeme na lyžák do Itálie! I když v mojí třídě nemám moc kamarádek tak jsem se moc těšila ,protože v sousední třídě jsou hrozně fajn lidi a tam se bavím zase skoro se všema! Proč nepřestoupím ? Protože už jsem si na ty urážky na mě a pomlouvání nějak zvykla a navíc do konce roku zbývá už jen půl roku a pak plánuju jít na střední ,ale to už je budoucnost.
Stála jsem vedle mámy a vyhlížela autobus a kamarádky ze sousední třídy Andreu a Sofii se ,který a jsem se domluvila ,že budu na pokoji v Itálii.Zezedu mi někdo ťukl na rameno. Trochu jsem se lekla ,ale potom jsem uviděla zamnou Andreu i Sofii. Byla jsem ráda ,že jsou konečně tu. Chvíli jsme si povídali a naše rodiče nás ještě nudně upozorňovali co můžeme a co nemůžeme a hlavně ať na sebe dáváme pozor a nic se nám nestane. Většinu slov jsem nevnímala ,protože jsem viděla přicházejících kluka ,který nesl dvě velké těžké tašky věcí.
Naši rodiče se teď začali nachvíli bavit mezi sebou a já jsem využila situace a zeptala se holek kdo je ten nový kluk.
Andrea mě informovala ,že je tento týden ve škole nový k vůli rozvodu rodičů ,ale tento týden jsem ho ve škole nikdy neviděla.
,,Jmenuje se Spike"doplnila Andreu Sofie.
Hned jsme se o něm začaly bavit ,že má krásné modré oči a takové hnědosvětlé vlasy.
Víc jsme si už nestihli říct ,protože přijel autobus a všichni se hrnuli dovnitř a ochotní rodiče dali svým dětem zavazadla do autobusu.
Rozloučila jsem se s mámou a s kamarádkama jsem se taky začala hrnout do autobusu ať mám nějáké dobré místo.Pětka v zadu už byla obsazená pipkami z mojí třídy. Sofie a Andrea si sedli vedle sebe do třetí řady od konce. Já jsem si sama přeď ně k oknu. Byla jsem ráda ,že se můžu aspoň roztahovat ,ale zároveň jsem byla smutná ,že mámu dlouho neuvidím a ostatní mají vedle sebe někoho a já tu sedím sama..
Když byly všechny věci naložené tak se autobus rozjel a všichni mávali rodičům jako v první třídě ,když se jelo na nějáký menší výlet. Teď to ale nebyl jen malý výlet. Byl to výlet do Itálie na sedm dní!Upozornění: příští kapitola obsahuje více romantiky <3 :D :)
YOU ARE READING
Cold love
Romance,,Kate já nechtěl" řekl Spike a přiložil hrst sněhu na mou tvář. ,,Přestaň to studí" zasyčela jsem. ,,Zachvilku tě zahřeju" řekl Spike a začal mně dávat na bolavé místo jemné polibky. Ucukla jsem ,,Co ,když nás někdo uvidí?" chladně jsem se podívala...