Sotva jsem zavřela oči tak se rožnulo světlo v celém autobuse a autobus zastavil.
No si teda nemohly vybrat lepší chvilku. Pff zrovna ,když jsem minutu spala.
Klasika. Holky na frontu na záchod stojí několika metrovou řadu a všichni kluci už si dávno nakupují na benzínce brambůrky apod..dala bych si Pringles ,ale určitě tady budu stát celou přestávku než budu na řadě.
Se Sofií jsme byly obě rozespalé ,jenom Andrea se cítila pořád plná energie.Konečně na nás přišla řada. Čekala jsem ještě na holky ,ale ty už byly dávno v autobuse. Musela jsem běžet rychle do autobusu ,protože se čekalo jenom na mě. Chtěla jsem říct ,že ještě chybí Andrea a Sofie ,ale ty už seděly na svých místech.
Byla jsem na ně naštvaná ,že mi nic neřekly. Vždycky na sebe čekáme.Zamhouřila jsem oči a slyšela jen křupání a chroustání brambůrků.
Ozvala se hlasitá rána
,,Olivere ty seš takové pako!"křikla Verena ,která seděla před ním.
Oliver se snažil otevřít další balíček brambůrků ,které při otevírání vyletěly všude kolem a nejvíce jich přistálo na Vereně ,která seděla před Oliverem.Učitelka Mašlíková uslyšela ránu a šla se podívat co se vzadu děje. Při té spoušti už neměla slov a jen řekla ,že si to Oliver uklidí.
Spike měl záchvat smíchu a Andrea i Sofie se smály taky.
Jen ja jsem neměla nějak náladu se smát.Podívala jsem se jak je vedle mě přes uličku u okna Verena z 9.A a vedle ní její kluk Jared z 9.A. Oba byly moc fajn a hrozně jsem jim to přála ,ale bylo mi do pláče jak jsem uviděla tak šťastnou dvojici.
Verena: Prosímtě nejez ty brambůrky. Seš jako prase.
Jared: Né. Ty jsi moje brambůrková princezna.
A dal jí pusu a hned potom si z jejího klína vzal další brambůrku ,která na ní nešťastnou náhodou spadla.,,Taky bych si moc přála ,aby mi někdo říkal princezno.."říkám si vduchu.
Jsou spolu tak krásní a moc jim to sluší.Zase jsem nachvíli zavřela oči a tentokrát jsem už usnula aspoň na 4hodiny.
Jak myslíte ,že se Kate a Spike poznají?! Mají se vůbec poznat?! :)
:Claire:
YOU ARE READING
Cold love
Romance,,Kate já nechtěl" řekl Spike a přiložil hrst sněhu na mou tvář. ,,Přestaň to studí" zasyčela jsem. ,,Zachvilku tě zahřeju" řekl Spike a začal mně dávat na bolavé místo jemné polibky. Ucukla jsem ,,Co ,když nás někdo uvidí?" chladně jsem se podívala...