Scott -♥ Poszliście do najlepszej francuskiej restauracji, dostałaś od niego bukiet róż, spędziliście cały wieczór na rozmowach, a potem odprowadził Cię do domu i jeszcze po powrocie pisaliście wiadomości.
Stiles ♥ - Cały dzień spędziliście u Ciebie w domu, ponieważ twoi rodzice akurat zabrali się z twoją siostrą na urodziny do znienawidzonej kuzynki. Nie płakałaś ani nie żałowałaś pozostania w domu, gdyż mogłaś spędzić cały dzień ze swoim chłopakiem. Oglądaliście filmy, jedliście pizze, ciastka i ogólnie słodycze, a na początku gdy do ciebie przyszedł przyniósł koszyk z różami.
Brett ♥ - Przed waszą randką Brett miał trening, więc musiałaś trochę na niego poczekać, ale zajęłaś się swoją ulubioną książką więc czas szybko ci minął. Lecz nagle podszedł do ciebie i dał ci wielkie pudełko, w którym była piękna sukienka. Poprosił cię żebyś ją założyła a potem pojechaliście jego samochodem na imprezę.
Jordan ♥ - Wasza pierwsza randka była bardzo dobrze zaplanowana dzięki pomocy twojej przyjaciółki Kiry. Dziewczyna zadbała o strój Jordana i pomoc w wyborze miejsca. Najpierw zabrał cię na przejażdżkę rowerową, a potem zadbał o wyśmienity piknik z uroczymi kanapeczkami i słodyczami.
Liam ♥- Twój zaledwie tygodniowy chłopak spisał się na medal. Kupił ci twoje ulubione kosmetyki oraz zadbał o dobre jedzenie. Wasza pierwsza randka była w lesie w dokładnie tym samym miejscu gdzie się drugi raz przez przypadek spotkaliście.
Derek ♥ - Całą randkę spędziliście u niego. Przygotował nieziemską kolację oraz dał ci nowy telefon, ponieważ twój pierwszy się zepsuł ciekawe jak...
Theo ♥ - Niestety twoi rodzice nie zgodzili się na urządzenie randki u ciebie to wybraliście się do lasu. Oglądaliście gwiazdy z małego pomostu oraz piliście wino. Gdy przywiózł cię do domu wyjął z bagażnika wielkiego misia i podarował ci go żebyś nie przytulała się do innych chłopaków.
Jackson ♥ - Pierwsza randka była w drogiej restauracji przed przystawkami podarował ci małe pudełeczko, w którym był pierścionek, a potem pojechaliście do niego i skorzystaliście całodobowej nieobecności rodziców.
Isaac ♥ - Wasza pierwsza randka odbyła się w kinie. Poszliście najpierw na horror, a potem na komedię romantyczną. Płakaliście ze śmiechu i strachu ale potem gdy jechaliście samochodem podarował ci pudełko, w którym była piękna jasnoróżowa, pikowana torebka.
YOU ARE READING
Teen Wolf| Preferencje & Imaginy
RandomScott <3 Stiles <3 Brett <3 Jordan<3 Liam<3 Derek<3 Theo<3 Jackson<3 Isaac<3