Príchod domov

325 12 0
                                    

Ahojteee tak hore máte fotku S Martinom 😍😍 A áno vyzerám tam strašne 😂 A Martin narozdiel odomna skevlo 😄😍A dnes bude trochu nudnejsia časť :/ musím sa trochu rozštartovať 😂 blbsie slovo som nemohla vymyslieť 😂 príjemné čítanie prajem 😄

(už u Martina doma)

Odomkol dvere, otvoril a my sme vošli dnu. Dovláčili sme dovnútra kufre a všetky veci ktoré sme mali so sebpu na tábore. Odniesli sme ich do Martinovej izby. Keďže už bolo okolo pol 11 večer, a my sme boli naozaj unavený, tak sme sa len osprchovali a hneď lahli do postele. Martin ešte napísal mame sms, že po Bestíka si príde zajtra.
,, napsal jsem mamce že zítra pro Bestíka a že jí S tebou seznamim."
Prerušil ma keď som sa na neho pozerala ako mu svietil mobil na tvár.
,, jasne, to je super nápad."
Odpovedala som mu A usmiala som sa.
,,tak dobrú "
,,dobrú"

***

Prebúdzam sa na úžasnú vôňu dobrého jedla.
,,dobre ráno. Chtel jsem ti to přiníst do postele ale když už jsi vzůru" povedal A zasmial sa.
,, dobre ráno. Vôní to užasne."
Podišla som ku nemu. Robil vajíčka so slaninkou.
Dokonalé raňajky. Hlavne keď je to od Martina že áno.
,,bêž si zatím sednout hned to bude."
Išla som si sadnúť A čakala kým prinesie jedlo.
Zatiaľ som si zobrala do rúk mobil a skontrolovala sociálne siete.
Doniesol jedlo a sasol si tiež jesť.
,,dobrou chuť"
,,ďakujem " odpovedala som.
,, jo a psal jsem mamce že za takovou hodku přídeme, tak še pak priprav.
Prikývla som mu na znak súhlasu.

***

Keďže Martinová mamka nebývala tak ďaleko (asi 15 min pešo) tak sme si zobrali penny A vyrazili sme. Keď sme prišli Martinová mamina nás hneď privítala aj S Besťom.
,,Ahoj mami, tak jsme tady. Tohle je moje kamarátka Jessica.
,,Teší mně (prepáčte ale neviem kedy je mě A kedy mně😄) Jessico, já jsem Katka. Klidne mi tikej." povedala A podala mi ruku.
,, aj mňa teší "
,,aaa tak ty jsi Slovenka joo?"
Iba som sa usmiala a prikývla.
,, no tak Marťasi líp sis vybrať ani nemoh! Slovenky jsou strašne milý holky tak na ní dej pozor" povedala A spolu so mnou sa začala smiať. Martin sa začervenal.
,, ale mami, my sme jenom kámoši."
,, No neříkej, už se určite něco delo " zasmiala sa.
,, tak pojdte si sednout do kuchyne." nasledovali sme ju.
,,dáte si kafe nebo něco?"
,,ja nechci mami dik"
,, ja ai dám" povedala som A usmiala som sa.

Ľudia chcem vám ešte povedať že mám novú knihu ¥Dievča s úsmevøm na tvári¥ takže budem moc rada keď si ju prečítate A napidete nazo ďakujem 😊
No hovorila som :D dosť nudné :D no ďalšie časti skúsim trochu viac "vyšperkovať" :D

Ahooj👋

-J*

Jmenuju se MartinWhere stories live. Discover now