#17 my bff's

43 3 15
                                    

Ik heb al een hoofdstuk over mijn bff's🙂. Maar nu ga ik vertellen over wat ik van ze vind💕. Het kan wel zijn dat bij sommige hetzelfde zijn😊.

Quincy💋: is lief😍,mooi😘. Love you bby😚nicht. Mijn vader en jou vader kennen elkaar al ons hele leven😆. We zijn nou best friends forever❤. We gaan ook naar dezelfde school volgens mij😁. 💕💕💕💕

Dunja💋: is een heel lief,mooi en spontaan meisje💟. Wij kennen elkaar al vanaf groep 1 dus al 8 jaar lang😙. We hebben wel eens up&downs maar dan kijken we naar mekaar en komt het weer goed😇😇. We lijken soms net zusjes omdat we heel vaak in een 1 keer hetzelfde zeggen💕💕.

Shaquinna💋: is een lief en eerlijk meisje❤. Als ik bijvoorbeeld wat nieuws hebt vraag ik aan haar vind je het leuk en dan zegt ze dat ook gwn heel eerlijk❣. Wij kennen elkaar ook vanaf groep 1 dus al 8 jaar💕. Love you schatje💋💋.

Chelsea💋: is een heeeeeel lief,mooi en spontaan😊meisje. Ik ken haar al heel lang😄.9 jaar lang😍. Ze is supeeeerrrrr lief 💖. Als er wat gebeurt komt ze voor mij op😊😊. Love you bby💋💋.

Jailey💋: is lief en mooi. We werden pas vriendinnen in groep 6😁. Ik ken haar 2 jaar😊. Als wij elkaar in de klas aan kijken beginnen we in 1 keer te lachen om niks❣❣. Knapperd😘😘😘😘.

Lotte💋: is een heeeel lief en rustig meisje ❤❤. Ik ken haar al 9 jaar lang😉. We werden pas echt besttttttt friends in groep 7🙊. Babe😍😍.

Dit zijn mijn besssttt friends forever❣. Dit was het❤❤.
Byeee💋💋

My Life Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu