#85 Zomer

21 4 5
                                    

* Haii, het was laast 3 dagen echt heel lekker weer en de zomer komt al weer bijna nog 2 maanden😂 (eigenlijk best nog wel lang).

-Ik ga vertellen over paar zomer dingen die ik je kan aanraden voor in de zomer👄..... eten.....voor in het zwembad.....en kleding🍹
1: Wat heel erg lekker is is water met citroen en munt of limoen😋..

2: Je hebt bij de h&m een coachella collectie met heel veel leuke zomer kleding (ik heb zel daarvan een shirtje en een heel leuk kort broekje💎). En het is ook niet duur....vooral fijn voor sommige kinderen❤️ ngm ❤️❤️❤️.

3: De eenhoorn band dat is voor in het zwembad ik krijg dat zelf ook nog... die is echt zo schattig😻😻.. die kan je bij de xenos halen.

4: Bikinis nou dat heb je in de zomer wel nodig natuurlijk💁🏼....je hebt er echt bij heel veel winkels mooie bikinis👙....vooral bij de h&m en shoeby.

5: Watermeloen ik hou echt zo veel van watermeloen en dat is ook echt heel lekker in de zomer🍉.

6: Gwn kleding nou ja bij heel veel winkels heb je wel leuke zomer kleding zoals bij de nik&nik winkel en pico🛍....maar ook gwn bij de h&m enzo💰.

-Als jullie nog leuke dingen weten voor in de zomer laat het dan weten.... en vinden jullie het leuk als ik hier een deel2 van maak❤️??

My Life Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu