12 дах өдөр
Хичээл тархад Чанёолын аав намайг ирж аван хаа нэгтэй явж байлаа. Надад хаашаа явж байгаа тухай гадарлаж байгаа зүйл ч алга.
Бид тансаг тохижилттой барилгын гадна ирж
Ч.аав: бид ирчлээ
Би: энэ юун газар юм бэ?
Ч.аав: ороод мэдэх болноо гээд хамгаалалтын бүсээ тайлан буух нь тэр. Би ч бас түүний араас буун дотогш дагаж орлоо.Бурхан минь тэр яаж намайг сэтгэл зүйч дээр авч ирсэнд итгэж чадахгүй нь ...
Эмч надаас янз бүрийн мэдрэл асуулт асууж залхаан цээрлүүлж байв.
Бүхэл бүтэн 2 цаг 50 минут тэнд байж байгаад гарч ирээд дэлхий ямар үзэсгэлэнтэй болхыг мэдэрлээ.
Ч.аав: миний хүү аавдаа уурлаагүй биздээ
Би: та харин сэтгэл чинь ханасан уу? Таны хүсэж байсан хариу биздээ.
Ч.аав: би чамд итгэж байсан харин чи итгэлийг минь алдсангүй! Гэж хэлхэд нь нүдээ эргэлдүүлэн цонх руу ширтэнэ.Чанёолын аав намайг аргадан япон хоолны газар орж ирсэн ч миний уур одоо ч хүрсээр л байлаа.
Тэр эмчийн дургүй хүргэм асуултууд ...
Аав намайг гэрт хүргэж өгөөд өөрөө ажилтай гээд яваад өгөв. Өрөөндөө орж ирэн орон дээрээ таван хошуу болон хэвтэж байтал гар утсанд зурвас ирэх аж.
Бэкхён~
Энэ төлөвлөгөөг хэнд ч хэлж болохгүй чандлан хадгалаж байж биелэх тул амаа мэдээрэй ...
Гэсэн зурвас ирэв. Утсаа шидээд нүдээ анин
Би: үнэхээр урт өдөр байлаа ...
~~~~~
Зохиолчийн талаас
Чанёолын аав кофе щопод орж ирхэд Сэхүн суудлаасаа босход ноён Пак түүний ширээнд очход Сэхүн бөхийн
Сэхүн: сайн байна уу? Ноён Пак
Ч.аав: хичээл нь сайн биздээ
Сэхүн: сайн байгаа. Харин таны ажил хэр байна даа.
Ч.аав: сайн. Би энд чамайг дуудсан нь Чанёолтой холбоотой!Тэр сүүлийн үед өмнөхөөсөө өөр болоод өчигдөр түүнтэй ярилцтал тэр чиний тухай ярьсан. Яг л өсвөр насны бяцхан охин сайн хөвгүүнийхээ тухай ярьж байгаа юм шиг ...
Тэрэнд яг юу тохиолдсон юм бэ?
Сэхүн: ноён Пак би таньд юу болоод байгааг хэлвэл та надад итгэхгүй болхоор зүгээр хэд хоног тэвччих. Хэд хоног гэдэг маань 9 хоног юм.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ДАЙСАНТАЙГАА ӨНГӨРӨӨСӨН 21 ХОНОГ [Complete]
ФанфикХарим хөвгүүдийн ахлах сургуулийн хамгийн хамгийн гэх тодотголтой Пак ЧанЁол бол миний хөрш. Миний мэдхээр бид цэцэрлэгээсээ л хөршүүд байсан гэхдээ бид бие биенийгээ үздэггүй. Нэг үгээр тайлбарлавал дайсанууд ... Харин би бол Иром охидын ахлах сург...