*TOETTOET* Dat was sabrine die buiten op me aan het wachten stond. Ik liep naar beneden en dees mijn vestje aan en mijn zwarte huaraches die ik heb gekregen van souhail. Ik liep nog snek langs de keuken om een glaasje water te pakken. Ik werd opeens tegen gehouden door mjjn moeder die zei : nadia habibi het spijt me zo erg dat je niet alles hebt wat je wss zou willen mijn schat maar kmaak het goed na de zwangerschap gaat ik weer mijn bedrijfje opnieuw oprichten saffi. Ik keek dr aan met geen emotie en zei isgoed yemma ik ga nu alleen stad doei. Ze keek me ne nog aan van hmmm als je liegt but idc. Ik liep naar de auto van sabrine toe en stapte in.
Ik: Mijn moeder spacet em zwaar opeens voelt ze zich schuldig dat ik geen dure dingen kan krijgen van dr
Sabrine: eey is wel je mama eh gwn respect voor dr houden
Ik: jaajaa
Sabrine: ahahah heb je al planning voor vanavond?
Ik: jaa eerst wel met semra maar ze is met anouar.
Sabrine: oh geen probleen wij kunnen gewoon eerst naar die ene lounge in rotterdamzuid gaan word kapot lauwm
Ik: okay dannAangekomen bij stad
We stapten allebei en liepen richting bijenkorf. OMGG SABRINE KIJK DEZE CHANELBAG! schreeuw ik naar dr. Wooow hijs echt sexy maar hoe ga je em payen? Uhmm kijk die boys daar we lopen erlangs en beetje hc zovan perfect wife okee? Sabrine WHAHAHA isgoeeeeddd. We liepen richting de jongens. Ze hadden ons gezien want ze begonnen alle 5 te fluisteren met elkaar. Er kwamen 2 jongens op mij en sabrine afgelopen. Heei ik ben youssef zei de ene. Hij was wel echt lekker let me show you all a picture.
Hij is zooooooo maashaallah. Dus ik zei heeyyy lekkerding. Hij en zn vriend keken elkaar aan en zeiden tegelijkertijd yek tfoeee goedkope hoertjes. Youssef zei daarna nog wss al genomen door heel utrecht kom broo we gaan. Sabrine keek me aan van lol hun prob maar het deed me wel wat niet omdat youssef mooi was maar hij leek me aardig. Wacht sinds wanneeer boeit mij hem. Sabrine kom we gaan nu lounge ben klaar hier. En zo liepen we naar de auto richting loungee in rdamsouth.......
Blijf lezenn x
JE LEEST
1 Persoon , 2 Levens
RomanceIk zal mezelf wel even voorstellen mijn naam is Nadia el Assri. Ik ben 18 jaar en ik ben de perfect 'wife' tegenover familie maar buiten ben ik een levensgenieter aka playgurl. Ik ga vaak met mijn vriendinnetje semra op stap. Ik dacht dat ik een moo...