4.

38 0 0
                                    

Aangekomen bij lounge besefte ik dat ik nog mijn outfit van stad aan heb. Niet dat die niet goed ik maar bij lounge past meer open kleding. Uuughhh tfoee sabrine heb geen andere kleding bij voor lounge. AHAGA kijk daarom heb ik daar al aan gedacht heb 2 jurkjes bij en pumps makeup zit in me andere tas. Oooohmygoid wat ik moet ik zonder jouu. Ahaha en nu omkleden yallahh. Ik koos voor en zwart strak jurkje die net over mijn kont kwam met een open rug. En voor zwarte pumps. Makeup liet ik gewoon zo. Sabrineeeee kijk daaaannn hoe zie ik eruit? Gurl fleekinggg kom we gaan. Bij de lounge was er een lange rij maar ik en sabrine mochten binnen via vip.

Ik ga even naar de wc zoek maar plekje uit zei sabrine tegen mij met een knipoog. Ik keek rond en een jongen viel me op het was de vriend van youssef. Ik zag dat ie op me af kwam lopen dus liep ik richting de bar. 1 vodka puur aub vroeg ik aan de ober. Ja ik drink heb schijt aan alles. De ober gaf mijn drank en ik gooide het zo naar achter. Ik begon me al duizelig te voelen en voelde iemand me aan tikken. Ik draaide op en jahoor het was de vriend van youssef.
Jongen: jij was toch dat meisje in bijenkorf
Ik:uhuu wat moet je
Jongen: niks mijn naam ik trouwens zaïd
Ik: okeeey
Ik had totaal geen zin in een gesprek met dese boy maar ik wilde weten waar youssef was.
Ik: waar is je vriend youssef
Zaïd: hij is niet van de lounges hijs serieus met zn libbie.
Ik: good

Ik bestelde nog 5 vodkas en gooide ze achterover. Ik was helemaaaal dronken en ik vergat al helemaal hoe ik hier was gekomen en met wie. Ik begon sexy te dansen en te poffen op iemands schoot. Wat ik niet wist was dat dit zaïd was. Hij begon me te zoenen in mijn nek en te fluisteren in mijn oor ik wil je. Ik pofte er nog op los en begon hem te zoenen. Ik stond op en trok zaid met me mee naar buiten het was nupas 18 uu en ik was al helemaal dronken. Zaïd nam me mee naar zijn auto en samen gingen we naar een hotel.

Aangekomen bij het hotel ging alles zo snel. We boekten een kamer en bij de kamer aangekomen gooide zaïd me op bed hij scheurde mijn jurk uit en begon me overal te kussen. Dit was puur lust en ik genoot ervan. Hij duwde zijn geslachtsdeel zonder genade in de mijne
GA DOOR gilde ik en ik zoende hem ondertussen. Na een tijdje waren we beide uitgeput. Ik heb al zovaak met andere geslapen en ben mijn eer allang verloren. Maar wat ik niet wist was dat deze keer anders zou zijn en wss ook de laatste x. Ik voelde me misselijk en rende naar de wc en gaf over. Oefff dacht ik bij mezelf dat krijg je ervan als je teveel drinkt. Ik realiseerde me wat er was gebeurd en schaamde me diep wat gaat youssef wel niet denken als hij dit hoort. Waarom boeit youssef me zooo gvd. Als eerst moet ik weg uit dit hotel en naar huis.
Hoe kwam ik ookal weer bij lounge hmmmm SABRINE omgg ik ben haar vergeten. Ik rende snel de hotelkamer uit en belde sabrine onderwegg. Toen sabrine opnam hoorde ik alleen aahh neem me. Dus hing ik op. Ik stond hier verlaten in een straat ergens in rotterdam. Ik stak over maar omdat ik zo dronken was viel ik midden op de weg neer. Ik probeerde nog op te staan maar het was al telaat het enige wat ik hoorde was een sirene en alles werd zwart voor mijn ogen.

1 Persoon , 2 LevensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu