E T T

82 3 0
                                    

" i would like to get to know you baby like to get under your sexy body i would like to get to know you baby like to get under your sexy body..."

Jolinas perspektiv*

Just nu är vi , Jasmine , Dilara , Anastasia och Emma påväg till nån fest , någonstans i gamla stan.
Vi har seriöst ingen aning vems fest de är men , alla får komma , så varför inte ?

" hallå vänta vänta , är de inte festen nånstans på den här gatan ?" Utbrast Anastasia helt plötsligt vilket fick dilara att tvärbromsa , och fick oss att nästan flyga ur bilen .

" INTE FAN VET JAG !? Vad bra att du inte sa nånting tidigare , fan du kunde dödat oss alla " sa Dilara o pustade ut och stängde av bilen .

" Shit förlåt , andas .... " sa Anastasia irriterat och går ut ur bilen.
Medan vi andra sitter kvar så går Anastasia och kollar ifall vi hittat rätt .
De tar inte många sekunder innan hon visar me händerna att vi också kan gå ut .

Det är en kall vinter natt , ingen skymt av nån liten människa på gatan .
Där går jag i sommar kläder om man säger så , Svart tight klänning som slutar precis under rumpan , och ett par silvriga klackar .
Om bara min mamma skulle se mig nu , tro mig eller inte , jag skulle aldrig så se solljuset igen .

När vi närmar oss " entrén " öppnas precis dörren och ett bekant ansikte hoppar ut .

" nemen bejbi " utbrast Jasmine och omfamnar honom med största kramen .

" men gud så ni ser ut ! Tror ni att de är sommar eller ?" Säger Oscar efter att han besvarat kramen och kollar förskräckt på oss innan han fortsätter "Nej ta de lugnt ja skämtar , ni ser skit läckra ut " säger Oscar och vi alla utbrister i garv medan han visar oss vägen till "själva stället".
De va till och med kallare här inne än vad de var där ute , iallafall för tillfället , alla hade inte ens kommit än , så fort de blir fler människor desto fortare blir de varmare . Men tror inte folk bryr sig om temperaturen när man har kul och är full , eller ?

Salen började fyllas med allt fler människor och jag skulle gissa på att de just nu var över 50 pers .
Musiken blev allt högre och nu ställde dom massa sprit o alkohol på borden .
LET THE PARTY START !

_______________________

Lol , jag vet skit tråkigt kapitel men eftersom de är det första kapitlet så visste jag inte ens hur ja skulle börja ..

Jag lovar , de kommer bli bättre sen :)

HOPPAS DU FORTSÄTTER LÄSA DEN HÄR NOVELLEN , skriv gärna de oxå 💋

|| f.sWhere stories live. Discover now