T V Å

40 2 0
                                    

Efter några shots av vodka kände jag mig redan snurrig , inte helt o hållet , men de e nånting iallafall.
Jag tror jag är lätt påverkad , eller jag tror inte de , jag vet ...
Plötsligt hör jag min " number one" favorit låt spelas i de stora högtalarna , jag tar tag i Emmas hand och drar med henne till mitten av dansgolvet , de här är nämligen min och hennes låt .
Vi körde våran lilla dans som vi hade kommit på för inte så länge sen , alla människor runt om samlades som en cirkel runt om oss och började klappa och jubla . Jag och Emma har nog Dansat sen vi runt 4 år gamla och gör de fortfarande ,  de är helt sjukt , men vi satsar verkligen på dansen , vi har våra mål och planer , vi har redan uppnåt vissa , som att till exempel dansa med måns Zelmerlöw på Melodifestivalen och Eurovision . Inte för att skryta men Aa .

Låten når tillslut sin slut och människorna runt om oss börjar jubla och klappa igen .
Jag ler åt alla runt om och slänger mig sedan ner på en av sofforna och pustar ut.
På sofforna bredvid sitter inga mindre än skolans " fuckboys " om man nu säger så . Jag vet själv inte om de är sant men de går nya rykten om dom hela tiden, man ska aldrig lyssna på vad andra säger när de inte ens är dom de handlar om .
Speciellt om de bara är ett rykte .

Efter att ha legat på soffan ett tag kände jag hur ja verkligen behövde pissa ,   Jag sökte igenom hela salen och såg inte ett skymt av några toaletter .
eftersom de inte satt några andra en dessa 3 " fuckboys " och man själv inte orkade ställa sig upp och fråga nån annan så får man väl fråga dom då .

" uhm ursäkta ...? " sa jag och en kall blick möter mina ögon , killen med dessa grön-blåa ögonen . Ögonkontakten varar inte länge innan han för blicken ner på sin telefon igen och stänger av den .

" uhm ja ? " får han ut sig tillslut och lutar sig tillbaka till soffan , hans ögon för till inget mindre än min korta klänning ja hade på mig .

" vet du kanske var toaletten är ?" Säger jag som typ en viskning , jag hinner inte säga om de ja sa innan han ställer sig upp och visar mig vägen .
Wow , de var inte förväntat .
Väl utanför toaletten tackar jag honom för att han visade vägen och han säger ingenting förutom att le , hans leende var nog de finaste jag sett , påriktigt , såna här raka och vita tänder , goals haha .
Helt ärligt så ser han faktiskt riktigt bra ut , har inte tänkt på det innan då jag inte har sett han på närhåll .
Han vände sig om och gick raka vägen tillbaka till sina soffkompisar , det märktes på han att han var full , han var inte sähär jätte stabil i kroppen om man ska säga så .

Efter mitt " toalett besök " går jag ut och kollar mig själv på spegeln som då finns där , de var helt tomt där så jag passade på att ta några bilder till min MS ( ms = mystory = Snapchat )

Hade precis tänkt att gå ut då det bekanta ansikte hoppar upp igen , killen med dessa grön-blåa ögonen . Han spänner blicken i mina ögon och lyfter upp mig i sådan position så att mina ben virvlar sig runt hans midja och mina armar runt hans nacke . Chockerat följde jag bara med i hans rörelser och bara gjorde allt , tro mig jag förstår inte ens att de som händer Nu faktiskt händer , sedan så var det inget mer än att han bara började kyssa min hals , och gick sedan ner till mina bröst , han kom inte långt då min klänning tänkte typ allt . Istället gick han upp och började kyssa mina läppar försiktigt och löst , de vart bara mer grovare och grovare .

_________________

Ahahha jag tycker att jag bara går rätt på sak , men jaja

hoppas ni FORTSÄTTER LÄSA IAF

|| f.sWhere stories live. Discover now