Plötsligt väcks jag av ett starkt solljus som lyser upp hela rummet vilket får mina ögon att börja bränna .
Hade precis tänkt att byta position då jag hamnar ansikte mot ansikte med en sovandes kille brevid .
Vad i helvete gör han här .
Jag kollar mig runt och märker att de är inte vad " han gör här " utan mer vad "jag gör här "
Jag är hos honom , i hans hem , i hans rum och i hans säng .
Det är den där skolans fuckboy , han den där killen med dessa grön-blåa ögonen.
Hur jag hamna här vill jag inte ens veta." Wtf ..?!" Viskade jag tyst och försiktigt lyfte upp täcket för att sticka här ifrån så snabbt som möjligt .
När ja väl hade ställt mig upp så var de inget mer än att jag bara behövde klä på mig , just nu stod jag helt näck i ett främlings rum , ja han är en främling till mig , jag känner inte honom .
Mina kläder var lite här och där i rummet , så de var ganska lätt att hitta allt då han hade helt rent rum . Aldrig sett att nån kille någonsin haft rent rum .
Nu så var det bara min bh som saknades , var fan är den . Jag studerade hela rummet , precis överallt kollade jag och såg inte ett skymt av den . Skitsamma har flera hemma .
Jag tog även på mig skorna som var i rummet och nu var det inget mer än att klättra ut genom det lilla fönstret , hans föräldrar var antagligen hemma så vill inte ta ytterdörren och väcka dom då klockan var 7:30 , på en lördags morgon.
Jag får upp fönstret som lämnar hemska ljud efter sig vilket får honom att börja röra sig lite i sängen ." fuck .." utrbrast jag när killen sätter sig upp och kollar förvånat på mig .
Hade verkligen inte lust att förklara mig utan bara hoppade ner , de var inte så högt upp då han bodde i en villa , ungefär 3 meter från fönstret var de till marken .
Jag kollar upp på fönstret där ja hoppade från och där står han halv naken och tänkte precis säga nåt innan ja bara började springa .
Usch , jag påriktigt låg med han ...
Jag springer eftersom jag inte vill att han ska minnas mig , för liksom de kommer komma flera rykten i skolan , och han är lixom Emmas och jasmines ex ... vad skulle hända ifall de fick reda på de , well then i would be fucked ...Jag sprang tills jag inte såg ett skymt av hans eller andras hus , alla såg exakt likadana ut , vilket fick mig tro att jag inte hade sprungit ett skit.
Jag fiskade upp min mobil ur min lilla väska . 0% , den är död , perfekt !
Nu kommer jag aldrig komma hem , då jag aldrig någonsin varit på denna gata och aldrig hört talas om den heller .________________
KORT KAPITEL !
Jag är sämst på att skriva , förlåt men jag har så himla bra idéer .
Vad tror ni händer sen då ??HOPPAS NI FORTSÄTTER LÄSA IAF💋
Kommer kanske lägga upp del 4 och 5 ikväll vi får se