1. Magas szürke hàz

36 1 3
                                    

Az auto ablakàn beszűrődő fény pont az arcomat vilàgitja be.

-Karen... kelj fel.

Lassa kinyitom a szemeim.

-He?

-Ideje felkelni. Megérkeztünk a városba.

Lassan felemelem a fejem és kinézek az ablakon. Magas házak, zajos emberek.

-Nem mehetnénki vissza?

-Nem. Kellett neked kicsapnod
magad abbol a sulibol!

-Nem én tehetek arrol h a tanàrnő egy bunko fasz.

-Ne beszéj igy valakiröl... emigy meg itt sokal jóbb lessz: új tanàrok. Új osztàlytásak. Minden új. Hid el.- nyugtatot apám

-Aham és új idegesitö tanàrok. Júhú minden àlmom... ja nem.

-Probàj meg pozitivan hazà állni.

-Oké oké.

Majd a fülhalgatot a fülembe raktam. A telomon pörhetem a zene számokat. *Ez jó lesz*. És elinditotam. Zene hallgatás közbeb az embereket neztem ahogy mentek jóbbra-bara.

-Itt is vagyunk.-Nézet hátra rám.- A másik oldalon van egy szürke magas emeletes ház. Az a niénk.

Kiszálok a kocsibol. Àmulatba ejtetek azok a magas hàzak. Csak ugy forogtam mig meg nem làtam a szürke hàzat. Apám kiszált a kocsibol

-Karen! Itt a ház kulcs néz körül adig behordom a cucainkat.

-Oké.-Hirtelen lelkes letem és már rohantam a magas hàz felé.

Kinyitotam és körül néztem. Felmentem a az emeletre. Lassan sétáltam körbe mig le nem ültem egy ott lévö ágyra. Nyikorhot alatam.

-Kicsit régi de majd mindent beújitunk. -Szolalt meg az ajto melet.

-Szép hely

-Igen az. Tudod ez volt a gyerekori városom. Itt éltem 25 évig mig anyádal ösze nem költösztem. De mind1... behoztam a dobozokat hozd fel ide ami a tied és rendezd el. Gondolom ez a szobát akkarod?

-Igen ezt.

-Rendben.-Megindult le a lépcsön.-1 hét és suli. Ne felejzsd el.

-Jó jó.

Fel-le rohangàltam a dobozokal. Még jó h nem vàgotam el. 30 percig tartot valamenyire othonosà tetem. Ahogy most körül néztem sokal jóbban nézet ki: halvàny söttét kék a fal, az àgy a ablak alat. Poszterek a falon. Mangàk a polcon. Tejesen othonos lett. Egész héten csak a szobàmban voltam. Nem mozdultam ki sehova.
Apám az ajto mellet àll.

-Karen honap suli.

-jó.

-Probáj meg beileszkedni.

-jó.

-És...

-Fater. Mondtam h jó.

-Jól van de aggodok érted

-Pedig nem kéne

-Jó jó.

Lassan aludtam el az ágyamon

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 02, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A szakadt gitàrhúr Onde histórias criam vida. Descubra agora