SkyBrine x Neko!Bullied!Reader. Ep 2

68 4 4
                                    

I Hope You Remember What Happned. Well Then..... Lets Begin.

Y/N Pov
---------------------
I Was Scared. Then It Came Towards Me. I Started Running. I Looked Back. No One Was There. I Then Bump Into Someone. I See He Has Choclate Brown Hair, Cyan Blue T-Shirt, Darker Blue Pants (Idk What Pants He Has) And A Purple Amulet With Gold (Budder/Butter) Around It. I Just Ran Away. I Then Hide Behind A Rose Bush. I Get A Scar On My Arm. It Starts To Bleed. I Ran Further In To The Forset Because I Knew He Was Following Me. I Then Trip And My Head Hits A Sharp Rock. The Last Thing I See Before Blacking Out Is Him Picking Me Up Bridel-Style.

Skybrine Pov
-----------------------------
I Saw The Beautiful Girl Black Out. I Pick Her Up Bridel-Style. She Was So Pretty..... Wait Am I In Love? I Kiss Her Fourhead And Teleport To My Mansion. I Place Her On The Red Couch. I Had Gone To Get A First Aid Kit. (I Dont Remember What Its Called) I Put Bandage On Her Arm And Head.

Y/N Pov
-------------------
I Wake Up On A Red Couch. I Look Around. I Try To Get Up But Failing. I Then See The Boy Again. He Was Pretty Cute....... Wait, Wait... Am I In Love? My F/C Tail Was Wagging. My F/C Ears Was Pointing Up......





I Knew I Was In Love.

Cliff Hanger! Want Another Episode Then Comment Plz. I Am Miku, I Love Throwing Knifes. *Throws A Knife. It Lands On Insane Mitch*
Mitch: Grrrr....
Miku: Welp! Bah-Bye Shadow Outie!!

Insane YouTubers x ReaderTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon