Prva tuča?

20 1 0
                                    

(Ostavljajte usputne komentare)

Uznemireno trazim stvari kojom mogu popuniti sobu. Narucim ogromni bracni krevet, i ogromni rozi orman. Za sada spavam na duseku. Trebalo je da podjem sa mamom pre nego sto smo se doselile.

Ja: Mama, odvezi me do skole.
Mama: Evo.
*nedostajace mi zivot u Nišu. Moj prijatelji. Ceo Niš. Istina, bilo je mnogo proplakanih suza zadnje nedelje. Ali, zivot ide dalje. Nema nazad.

Isfrustrirano prolazim rukom kroz kosu dok sam na rubu suza. Stavljam telefon u dzep i obuvam svoje plitke bele starke. Mirna sam i povucena osoba, ali isto toliko volim fajteve. Malo je reci da volim.

Ulazim u mamin auto.
Mama: Ma daj, ne mozes ceo zivot biti ljuta na mene.
Ja: Da mogu!
*odbrusila sam.
Mama: Okej, posle skole ides u soping.

*Klimnula sam glavom i izasla iz auta. Ulazim u skolsko dvoriste i vidim mnogo dece. Nisu bas obradovani. Ali, sta je tu je. Paznju su mi privukla grupa momaka koja maltretiraju neku devojku. Prilazim im.

X1: Hahahaha! Tako si slaba! Kako mislis da se odbranis?
*samo je cutala.
Ja: Ne misli nikako, ja cu je odbraniti.
*Svi su me pogledali.
X1: A ti si..?
Ja: Violeta Smith, drago ti je.
X1: Alo mala, ne znas sa kim se kacis.

*Iskuliram ga i prodjem pored njih. Čučnem pored one devojke i pitam je da li je dobro. Potvrdno mi odgovori, pomognem joj da ustane i uzmem joj ranac te krenem ka skoli sa njom.

X2: E mala, dobra guza.
Ja: Uzivaj u pogledu dok mozes.
*Namignula sam mu.
X1: E i da, pazi da te Iva ne osugavi.
Ja: A da pazis ti da te ne polomim?!
X1: Alo mala!
Ja: Mali ti u gacama.
*odjednom svi pogledi su bili upreti u mene. Nastala je tisina.
X1: Ponovi?!
Ja: Mali.ti.u.gacama.!

Priblizio mi se. Podigao je ruku na mene a ja sam moje prekrstila. Krenuo je da me udari ali sam ga sprecila i sutnila ga u stomak. Pao je na zemlju i sela sam mu na stomak i udarila ga dva put. Pljunula sam ga u facu i svi su poceli da se smeju. Ustala sam sa njega i usla u ucionicu.

Usla je visoka crnokosa zena i svi su ustali, pa sam i ja.
Direktorka: Violeta Smith?
Ja: Ja sam.
Direktorka: Za mnom.
————-----------------—-------––----------
Evo ga novi deo. Prva tuca.

😊Where stories live. Discover now