Kaznena nastava

27 1 0
                                    

Prolazim dugim hodnicima skole dok pratim direktorku.

Direktorka: Stoj tu!

*potvrdno sam klimnula glavom dok je ona usla u ucionicu i izvukla one momke i Ivu. Krecemo za njom i ulazimo u njenu kancelariju. Momci sednu a nas dve stojimo. Sednem u krilo onom decku koj mi je rekao da imam 'lepu guzu'. Nasmejao se i obgrlio me rukama.

Direktorka: Kaznjeni ste! Svo sedmoro! Kaznjena nastava do kraja skolovanja!...

*nastavila je da trabunja i pustila nas da idemo. Usla sam u ucionicu i sela u zadnju klupu. U ucionicu je usao visok plavokosi decko sa smaragdno zelenim ocima. Priblizava se i seda pored mene.

Fh(Fhilipe): Fhilipe Jakson.
Ja: Violeta Smith.

Nasmejao se i usla je nastavnica, razredna predpostavljam.

Razredna: Dobar dan. Nova skolska godina. Nova ucenica. Dodji.

Ustala sam i stala pored nje.
Ja: Violeta Smith. 14 godina, iz Nisa.
Fh: E vi Nislije ste opasni. Bijete se sa najvecom facom u skoli.
Ja: Pa, mora se..

---------
I gotov poslednji cas. Sad kaznjena nastava. Usla sam u ucionicu za kaznjenu nastavu i izvadila moje bojce iz torbe. U ucionicu ulaze ostalo 6.-oro.
X2: Dodji kod menee.
Ja: Dodji ti.

*Ustao je i seo pored mene. Sela sam mu u krilo i izvadila moje blokce i pocela da crtam.
X2: Nikola Aleksic.

Klimnem glavom i nastavim da crtam. Posle odprilike pola sata nacrtala sam ovo :

 Posle odprilike pola sata nacrtala sam ovo :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nik: Wao. Prelepo.
*Stegao me je jos jace i poljubi u kosu.
X1: Nikola se zaljubioo!
Nik: Alex je ljubomoran

Prevrnuo je ocima

😊Where stories live. Discover now