Güneş ışığı ile açtı genç adam
gözlerini. Baktı biraz odaya, her yer birbirine girmiş, kıyafetler, cips, çikolata, ve karadenizin manzarasına karşı içtiği içkiler.Bir an bayılcak gibi oldu, başı o kadar çok ağrıyordu ki...
Yatakta doğruldu ve sakin adımlar ile camın onüne geldi. Ne çok özlemişti memleketini, KARADENİZİ!Banyodaki rutin işlerini bitirdikten sonra aşşağı indi. İlk önce kendisine gelmesi için sade bir türk kahvesi yaptı.
Genç adam karadeniz'in sert havasına karşı kahvesini yudumluyordu. Kısa bir süreliğine hayatını gözden geçirdi;
~2011~
Kapı ısrarla çaldı, çaldı ve çaldı... Ve en sonunda genç adam uyanabildi! Aşşağı kata indi, içinde kötü bir his vardı bir şey olmuştu veya olacaktı... Hızlı adımlar ile kapıyı açtı ve birden üzerine düşen kadın, aşk kokan kadın, güzel kadın, genç adamda zaten aklından geçirdi bunları ve ister istemez aralarında bir bağ oluştu, kopamayacak bir bağ zanetmişlerdi! Ama yıllar sonra ne olacağını farkedemediler! Ve adam yıprandı... Kadın gitti, adam bitti!~2016~
Yıllar geçti gitti, ama adamın kalbindeki sızı dinmemişti! Tam tamına 2 yıl geçmişti ve hala aşıktı, bir ölüye aşıktı!Genç adam telefonun titremesiyle kendine geldi
...ANNEM arıyor...
Ve yeşil tuşa basarak annesinin arayaşını cevapladı."Efendim annem?"dedi soğuk sesiyle, kim olursa olsun herkese böyleydi; soğuktu...
"Annecim" dedi yumuşak tınısıyla, ve bir nefes alarak devam etti;
"Seni çok özledik, herkes seni merak ediyorlar, sadece bir gün gelsen ne olur oğlum?" Şilvesiz konuşuyordu annesi, her ne kadar Rize'de doğup 18 yaşına kadar orda yaşasada şilvesi yoktu işte annesinin. Genç adam derin bir nefes alarak cevapladı annesinin sorusunu;
"Bunu konuştuk zannediyordum anne! Siz istanbuldasınız ben Rizede! Ve hepte burda olacağım!" Diyerek telefonu annesinin yüzüne kapatttı. Annesinin bir suçu yoktu elbet, ama sinirlenince elinde olmadan sert davranıyor, bilincini kaybediyordu!~İstanbul~
"Yeter artık" diye söylenerek kalktı genç kız. Etrafına baktı oda savaş alanı gibiydi. Her yer birbirine girmiş, karman çormandı.
Mutlu bir kızdı aslında ama başınızda pisikopat bir sevgiliniz varsa nasıl mükemmel bir hayat yaşayabilirsiniz?!
Ayağa kalktı üstü başı yırtıktı, bu kaçıncıydı? Ona dokunma dedikçe inat edip genç kıza sahip olmak istiyordu adam! Ama kız izin vermiyordu! Her kız gibi oda sevdiği adamla yaşamak istiyordu.
Banyoya girip rutin işlerini haletti. Aşşağı indi ve yine onu içiyordu! Uyuşturucu!
Yalvarıyordu ama bırakmıyordu sevgilisi!
Kahvaltıları bittikten sonra genç kız ailesinin yanına gitti. Ne çok özlemişti bu köşkü! Her ne kadar ona ablasını hatırlatsada özlemişti.İçeri girdiğinde büyük bir sevgi ve şefkatle karşılanmıştı. Ablası gittikten sonra onu ellerinde tutmaya çalışıyordu anne ve babası!
••••••••
Kapı sertçe tıklandı, genç kızda bu nedenle yerinden sıçradı ve kapıyı açmaya gitti. Ve yine içmiş ve gelmişti!
Sıkılmıştı artık ondan, onun zoru ile bu evde kalıyordular.
Sevgilisinin boynunu öpücüklere boğmasından anladı yine başlıyordular!
"Bırak! " diye cırkadı genç kadın; sevgilisi onu kolundan yatak odasına doğru sürüklerken.
Ve sert bir şekilde sırtı yatakla buluştu kızın sırtı!Ne kadar ittirirse ittirsin bırakmıyordu! Artık gücü tükeniyordu.
Hayır bu olamazdı! ASLA!!Ve aklına gelen fikri uyguladı. Yanındaki komidinin üstündeki cam sürahiyi adamın kafasında parçaladı!
Dizilerde izlediğinde ne kadar klişe derdi! Ama şuan işe yaramıştı! Adam bilincini kaybedip bayıldı!Şimdi ne yapacaktı genç kız? Ölmüşmüydü acaba!
Ağlayarak adamı üstünden ittirdi ve koşarak kendini dışarı attı.Peki şimdi ne yapacaktı?!
~SON~
Merhaba arkadaşlar✋
Öncelikle ilk bölümü yayınladım.
Bu benim ilk kitabım, bu yüzden; yazım hataları, kısa yazmak...vb. Şeyler olabilir.
Kimsenin zaten benim profosyönel yazmamı beklemezsiniz diye düşünüyorum.
Bu bölüm tanıtım gibi birşeydi. Hiç ALSEL yoktu! Ama bir daha ki bölümde alsel olacaktır😉
Oy ve yorum yapmayı unutmayın🙏Sizi seviyorummmm💜
YOU ARE READING
Aşk Sarhoşu
Romanceİki genç düşünün... Biri kalbi kırılmış, diğeri ise asi! Peki yanyana geldiklerinde nasıl bir ilişki çıkar ortaya? Peki geçmiş günümüze taşınırsa! İyi olurmuydu?!