Şuan en huzurlu an gibiydi. Onun nefes alışı, insana huzur veriyordu.
Arkamdan belime sarılmış, sırtım onun göğsüne yaslıydı.
İncelemek için ona doğru döndüm. Biraz kıpırdansada ne kadar derin uyuyorsa uyanmadı... Onun hakkında bir özellik biliyordum artık! Uykusu derindi...!Uyurken kaşları hafif çatık, nefes alış verişi düzgündü. Kendine has kokusu vardı... Deniz gibi, ferrah bir koku... Erkeksi bir kokusu vardı.
Yavaş yavaş oynayan kirpiklerinden uyandığını anladım ve hemen uyur pozisyonuna geçtim.
Ali'nin ağzından...
Sabah tanımlandıramadığım bir kokuyla uyandım. Sarılmış olduğum bedene baktım.
O kadar masum ve saf uyuyordu ki... Kıyamıyordum uyandırmaya. Bol bol çektim içime kokusunu, bir daha koklayamıcakmışım gibi.Yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu, elleriyle gözlerini ovaladıktan sonra biraz bizim pozisyonu izledi. Bana döneceğini anladığım an hemen gözlerimi kapattım.
Hissediyordum gözlerini üzerimde gezdiriyordu.
Bir süre sonra gözlerimi yavaş yavaş açtım ve karşımdaki güzelliğe baktım.Serttim ona karşı. Hiç kimseye çabucak ısınamaz veya yumuşayamazdım. Ama sanki bu kız tüm duvarları yıkıyordu.
Peki nerden geliyordu onun kokusunu hissetmek istemem, dudaklarını öpmek,sarılmak gibi istekler ne diyeydi!?
"Günaydın" dedim. İlk konuşan ben oldum.
Gözlerini kaçırarak;"Günaydın" dedi utanarak.
"Acıktın mı? Ben baya acıktım ve sen bu sebeple bana kahvaltı hazırlıyorsun"
Dedim. Tamam emir vermek hobilerimin arasında bulunuyordu. Yine yeniden serttim."Başka bir emriniz varmı? İstersen temizlik falanda yapiyim?"
"Ona gerek yok ufaklık" dedim gülerken.
Tam yataktan kalkacağı sırada kolundan tuttum.
"Dün mutfakta anlatmadın ama hala çok merak ediyorum hayatını."dedim. Evet fazlasıyla merak ediyordum. O gün kafede bana anlattıklarından sonra.
"Peki anlatıcam ama hayat boyu sadece sen bileceksin!"
Onaylar anlamda kafamı salladım. Derin bir nefes aldı ve dolgun dudaklarını araladı.
"Ailem varlıklı, annem ve babam ablamla beni hep parayla büyütmüşlerdi, parayla sevgi göstermiştiler. Ablamla aram çok iyiydi. Ama hayatına bi erkek girmişti. Eskiden bana herşeyi anlatıp dertleşen kız değildi artık. Eve geç geliyordu... İlişkileri uzun sürmüştü. Artık ablam iyice bağlanmıştı ona. Bir gün onunla buluşmak için dışarı çıkmıştı, ve bir dahada geri gelmedi. Bir kaç gün sonra telefon geldi..."
Yutkunmuştu. Gözleri dolmuştu.
"Ölü haberini aldık!"
Dedikten sonra iki damla gözyaşı döktü."Ablamın ölümünden sonra dolar gibi değere bindim. Sevgi göstermeye başladılar, ama yine ilgilenmiyorlardı. Bir gün hayatıma biri girdi. Ondan sadece hoşlanıyordum sonra uyuşturucu kullanmaya başladığını öğrendiğimde ayrılmak istedim ama o buna izin vermedi. Bir süre evinde kaldım. Yavaş yavaş bana dokunmalara başladı. Sonra ise sahip olmaya!"
Sinirlenmiştim... Bir erkek ona ileri giderek dokunmuştu.
"Ama beceremedi. Onu bayıltıp kaçtım. Yalnışıkla rize otobüsüne binmişim, sonrada seninle karşılaştım, eee nasıl buldun hayat hikayemi?"
Kötüydü... Hiç bir kız istemezdi böyle olmasını. Sahip çıkıcaktım bu kıza, sahiplencektim.
•••
Kahvaltıyı yaptıktan sonra mezarlığa gitmeye karar verdim, uzun zaman olmuştu ve özlemiştim...
Selin'e açıklama yapmadan evden çıktım ve arabayı mezarlığa sürdüm.
Yine konuşuyordum hava bugün biraz sertti. Sadece toprağın üzerinde çiçekler sallanıyordu.
Bugün selinin bana anlattıkları aklıma geldi. Ona ne çok benziyordu hikayesi, o da benim için ailesine sıtını dönmüştü... Ama değmedi işte, koruyamadım onu.
Uyuyan meleğime veda edip arabaya bindim ve yola çıktım.
Giderken pastaneye uğrayıp pasta aldım. Ne de olsa kızı neredeyse eve kapatmıştım. Biraz da olsa gönlü olsun.Eve vardığımda anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ev sessizdi selin neredeydi ki?
Pastayı mutfağa bırakıp yatak odasının kapısını açtım. Selin yere oturmuş ve sadece elinde ki şeye bakıyordu. Yaklaşınca Melisanın fotoğrafı olduğunu anlamıştım! Niye ona bu kadar dikkatli bakıyorduki?
Başını kaldırıp dolu gözlerle gözlerime baktı.
"Ablamın fotoğrafının sende ne işi var"
Biliyorum fazlasıyla kısa oldu ama buraya pek kafa yoramıyorum. Teoga az kaldı ve bu aralar çok meşgulum. Umarım anlarsınız...
Sizi seviyorum❤️
YOU ARE READING
Aşk Sarhoşu
Romanceİki genç düşünün... Biri kalbi kırılmış, diğeri ise asi! Peki yanyana geldiklerinde nasıl bir ilişki çıkar ortaya? Peki geçmiş günümüze taşınırsa! İyi olurmuydu?!