benim minoş ailem

394 22 6
                                    

dogayi kucakladigim gibi kapidan cikartim sag cebimden anahtari cikartip otomatik olarak araba kapıları açıldı doğayı arka koltuğa koyduğumda ellerimin  kan içinde olduğunu görünce içimden ' pes etmek yok arabanın anahtarını takip gaza bastım ... lanet olsun herşey benim yüzümden arka koltukta duran melleğime bakıp yola yöneldim ...
hastanenin önünde ani firen yapıp durduğumda ise siktigimin insanları bakıp duruyordu gozlerimden akan damlaları siktir edip doğami kucağıma alarak hastanenin içine koştum  bir yandan agliyordum  gözlerim görmüyordu bir yandan bağırıyorum hastanedeki hemşire ve doktorların koşuşturma ani gözümün önünden 1 kere daha geçtiğini hatırlıyorum  ve gözlerimin sonsuz karanlığını

2 saat sonra meric'ten
göz kapaklarimi açmayacak kadar yorgunken başımı biri okşuyordu o sıcak elleri ile kim olduğunu merak ettiğim için kendimi biraz zorlayıp gözlerimi açmayı basarmistim ışıktan dolayı bulanık görüyordum bir kadın vardı kucağında ise emrem " oglum diye bilmistim kadının yüzünü göremiyorum gözlerim tekrardan kararmaya başlamıştı en son ağzımdan   "doğam melleğim sen misin !! ? "
" uyan abi uyansana" birinin bana seslenmesi ile uyanmistkm ne yani rüya miydi ? ellerimle gözlerimi sildim doruk yanıma gelip sırtımı sivazladi " abi kiyafet getireyim mi çok terlemişsin " doruk doğam nasıl onun yanına götür beni " abi " ney amina koyim ney biri bana bisey desin su siktigimin dünyasında biri  bisey desin
" tecavüz olayı felan olmamış beyin travması geçirmiş suanda yogumbakimda "p-peki o k-kan neydi ?! " abi orospu cocugu cam kiriklariyla yüzünü ve ellerini çizmiş yenyenin " n-ne dedin sen
" abi sakin ol bizimkiler adamı yakalamislar depodalar 'aha siktim ölünü  pezevenk yataktan kalkıp kolumdaki serumu  cikartim doruk arkamdan bagriyordu onu aldırış etmeden bizim depoya gittim
içeri girer girmez mete " hoşgeldin abi haberleri aldık insallah yenge iyi olur 'insallah dedim içimden ve meteye  kafa salladim adami gorur gormez gözlerim resmen kararmisti yakasından tutup yumruklamaya başladım resmen suanda kendimden geçmiş durumundaydim " sen ha sen benim karıma nasıl dokunursun orospu cocugu sağ tarafıma baktığımda camın olduğunu fark ettim ayağım ile cama vurduğunda her yer cm kırıkları olmuştu yerden cam alıp  adamin bogazina batirmaya basladim bizim cocuklar gelip beni tutular " yapma abi " pezevenk tek duan mellegimin iyileşmesi olsun  arabama binip hastaneye doğru yol aldim ani firen ile arabayı park ettim içeriye girdiğimde doruk'a durumu sormak için ona bağırdım " doruk dorukun arkası dönüktü bana önünü döndüğünde emre kucağında gülümsüyordu sonra tekrar yogum bakimin oldugu kapiya yoneldi bisey olmuştu ellerimi saclarimin  içinden geçirip " lan doruk diye bağırdım o anda kapı açıldı ve sedyenin içine doğam çıktı gozlerimde biriken göz yaşlarını şimdi serbest bıraka bilirdim doğanın yanına koşup sımsıkı sarildim doga " ozledim iki prensimide demişti " sadece kokusunu içime çeke bilmistim doga benden ayrılarak suratıma bakti " yemek yedin mi ? " niye soruyorsun doga ? " çok cökmüşşün zayiflamissin " birşey demeden doruk'un kucağında uyuyan emre yi kucağıma aldim ve doğaya tekrar sarildim ikisinin de kokusunu içime cekebilmistim çok şükür ...

umarım begenmişsinizdir bu bölümden sonra yeni bölümler gelir mi bilemem yazmamın sebebi bu gün benim dogum günüm ve böyle bir sizlere supriz yapmak istedim  iyi akşamlar sizleri seviyorum ailem😘😘😘😘

BELALIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin