PREFATA

842 11 2
                                    

' Deodata , ceva m-a izbit cu putere de perete . Capul ma durea ingrozitor in urma impactului cu zidul de caramida . Un baiat , mai degraba un barbat imi tinea incheieturile lipite de perete . Deodata privirea mea a intalnit-o pe a lui . Avea ochii rosii . 

Si-a aplecat privirea spre gatul meu . A schitat un zambet si umatorul lucru pe care l-am simtit au fost saruturile depuse pe pielea gatului meu . Vroia sa ma violeze .

Mi-a dat drumul mainilor si mi-a capturat talia . Ma tinea foarte strans in timp ce el continua sa-mi sarute gatul . Dintr-o data i-am auzit vocea . Era asa de dura dar toturi suava .

- Imi pare rau , draga . Au fost singurele cuvinte pe care le-am auzit inainte sa-i simt dinti adanc in piele . 

Continua sa-si infiga dinti adanc in timp ce eu incercam sa tip . Dar nu ma auzea nimeni . Nu avea cine .  Pleoapele imi deveneau din ce in ce mai grele cand deodata am auzit un nume .

- Zayn ! Las-o ! Iti vei pierde controlul din nou ! Am auzit din nou venind din partea aceleiasi voci .

Am simtit cum si-a ridicat capul uitandu-se in spate . Cu greutate mi-am ridicat privirea pentru a vedea 2 baieti care veneau spre noi . L-am recunoscut pe unul , era Harry , de la scoala .

- Haide , Zayn. Sa mergem acasa , e tarziu . A spus celalalt baiat . 

- Si ce vom face cu ea ? A spus ce-l care tocmai m-a muscat , al carui nume cred ca e Zayn . Mi-am dat seama ca vorbeu despre mine . 

- Ce vreti sa faceti cu mine ? Am spus simtind cum imi pierd puterile iar ei si-au indreptat imediat atentia catre mine .

- Avem planuri mari cu tine , papusa . A adaugat celalt barbat ranjind . Mi-am simtit ochii inchinzandu-se iar deodata totul in jur era negru . '

Impossible loveWhere stories live. Discover now