Capitolul 1

113 9 0
                                    

O zi de luni din octombrie , o zi de scoala . M-am ridicat din pat , mi-am verificat telefonul de la care se auzea o melodie . Era sapte jumatate . M-am ridicat , am mers la baie . M-am spalat pe dinti , pe fata .Afara era o zi inorata , specifica Londrei . Mi-am luat o pereche de blugi stramti , un tricou alb si o jacheta . Am incaltat tenesii mei alb cu negru .Mi-am luat cartile de pe birou , le-am pus in ghiozdan alaturi de un pix , un creion si ce mai avem nevoie apoi am coborat jos . Nu se auzea nimic . Se pare ca mama plecase mai devreme le serviciu .

M-am uitat din nou la telefon , era opt fara zece . Se pare ca nu mai am timp sa mananc . Mi-am luat un mar . Il voi manca pe drum . Pe drum m-am intalnit cu Georgia , o fata , care s-a mutat aici acum 2 ani . Ea mi-a devenit cea mai buna prietena , si singura de altfel.

- Hei , Jessica . Ai patit ceva ? M-a intrebat ingrijorata Georgia .

- Sunt bine . Sunt un pic obosita . 

- Ohh , haide , vom intarzia ! Spune Georgia , tragandu-ma catre intrarea in scoala .

Holurile scolii erau impanzite de elevi . Mi-am cautat dulapul . Noroc care Georgia era la numarul 50 iar eu la 45 .

Mi-am deschid dulapul , si-am cautat orarul . Am matematica prima ora . Mi-am luat caietul . Am acelasi ore ca Georgia asa ca am mers impreuna spre clasa . Acolo erau o multime de elevi cu diferite preocupari . M-am asezat  linistita in prima banca de pe randul al doilea de la fereastra , unde obijnuiam sa stau . Georgia statea in stanga mea .

Profesoara de matematica era de obicei punctuala , dar astazi era o exceptie . In zece minute de cand se sunase profesoara aparu insotita de un tanar . Noi am salutat-o apoi ne-am asezat .

- Elevi , dupa cum vedeti avem un nou coleg , a spus profesoara adresandu-se clasei . Ce-ar fi sa ne spui despre tine , domnul Styles ? A continuat ea .

- Bine , eu sunt Harry Styles . M-am mutat aici din Holmes Chapel vineri . Am nouasprezece ani si cam atat . A spus cretul care statea in fata clasei .

- Bine , Harry . Ia loc unde doresti pentru a putea sa ne incepem ora .

Harry a zambit si s-a asezat in a doua banca ,in spatele meu. Ora a trecut repede . In timpul acesteia aveam impresia eram scanata de cretul care statea in spatele meu .

Dupa ce profesoara a iesit din clasa , elevii au inceput sa-si stranga lucrurile apoi sa iasa pe rand din clasa . Mi-am luat si eu cartile si am iesit insotita de Georgia .

Urmatoarele ore au trecut rapid . 

Nu am putut merge cu Georgia acasa deoarece ea avea antrenament cu majoretele . Am iesit pe poarta scolii si am pornit spre casa . Ma simteam urmarita . Era ca o umbra , cand ma intorceam disparea , dar o puteam simti . 

Bine , poate sunt cam paranoia , prea multe filme de groaza. Dar asta nu era imaginatia mea foarte priceputa in crearea scenelor horror . Continuam sa merg auzind maraituri . Dar nu parea sa fie un simplu caine , parea mai degraba un lup , un animal gigantic din salbaticie . Sunetul se accentua , dar noroc ca am ajuns in fata casei mele . Luminile era stinse semn , mama lucreaza peste program . Eram obijnuita sa nu o vad pe acasa , dar simt si eu nevoia de cineva care sa imi ridice moralul , sa vorbeasca cu mine . Bineinteles o am pe Georgia , dar am si eu nevoie de dragostea mamei . Am nevoie de ea , sa ma ia in brate , sa imi spun ca totul va fi bine , cu care sa discut despre baiatul de care imi place , iar ea sa inceapa sa imi spuna sa nu fac prosti . Pur si simplu ma simt singura cateodata . Imi lipseste . De cand s-a despartit de tata , relatia mea cu mama s-a racit . 

Ea nefiind acasa , usa este inchisa . Mi-am scos cheiile si am deschis-o in graba . Maraitul ala incepea sa se apropie . Am intrat terifiata in casa . Casa mea era cu etaj , tipic caselor din Londra . Camera mea era una simpla , aveam un pat , un birou , o masuta cu oglinda , unde ma machiam foarte rar , de obicei facand asta in baie . Nu aveam o baie proprie , dar tinand cont de faptul ca mama nu prea dadea pe acasa puteam spune ca baia aia este a mea .

Mi-am aruncat ghozdanul pe jos , acesta ajungand sub pat . A fost o zi obositoare si incarcata . Dabea a trecut o luna de cand am inceput scoala si deja vreau o pauza . Ohh , mai trebuie sa astept pana in decembrie . Dar merita , adica atunci e decembrie ! Sunt sarbatorile . Doamne , dabea e octombrie si eu ma gandesc la Craciun . Doamne ! 

Statea pe pat intinsa si am realizat ca nu m-am schimbat . N-am asteptat prea mult si m-am dezbracat de hainele pe care le purtam , le-am aruncat in cos alaturi de lenjerie . Apoi am intrat in cabina de dus . Am lasat apa sa cada pe corpul meu amortit . Doamne , as putea dormi aici . E ca si cum ar ploua , dar este mult mai bine . M-am spalat . Apoi am iesit . Mi-am facut temele kilometrice pentru maine , apoi mi-am luat laptop-ul si m-am asezat in pat . Era ora cinci dupa-amiaza . Este prea devreme sa ma culc . Am mai stat o vreme cu laptop-ul in brate uitandu-ma la un serial apoi mi-am luat telefonul si am sunat-o pe Georgia , poate vrea sa vina pe la mine , cine stie ?

Am apelat numarul ei . Dar nu raspundea . Am persistat apoi dupa vreo cinci minute de asteptare , in sfasit a raspuns .

 - Alo ? 

 - Buna , Georgi . Ma gandeam daca vrei sa vi pe la mine . Sti , mama e la plecata si sunt singura . Am spus .

 - Imi pare rau , dar au venit niste rude la mine . Nu pot sa le las asa . Dar maine am putea sa vorbim si cu Cassandra si sa facem o seara a fetelor , ce zici ?

 - Da , suna bine . Pai , mai vorbim . Ne vedem maine , nebuno . Vi la mine maine dimineata , da ?

 - Desigur . A spus si am auzit un chicotit . 

 Deci , maine avem o seara a fetelor . Asta va fi interesant . Ma intreb ce are pregatit Georgia .

Impossible loveWhere stories live. Discover now