Sa 2

87 9 0
                                    

* Harry *

Dupa ce am iesit de la cursuri am pornit singur spre casa . Mergeam incet dar o umbra ma urmarea . M-am intors de cateva ori dar umbra disparea de fiecare data . Am ajuns la o intersectie a strazilor . Cand am vrut sa traversez am fost tras intr-un spatiu dintre cladiri . Am vazut cum umbra care ma urmarea s-a ascuns in spatele meu . Nu am avut timp sa ma intorc deoarece am fost legat la ochii . Am auzit cum se misca pe langa mine . Eu stateam ca si aruncat pe jos , legat , asteptand sa fiu decapitat in orice moment .

Dupa cateva momente am fost ridicat de jos . Pentru un moment m-am simtit in singuranta dar aceea clipa n-a durat prea mult , am simtit cum pielea mi-a fost strapunsa de niste colti ascutiti . Simteam cum ma seaca de sange , luand cu tot cu el si viata mea . Dupa ce si-a scos coltii ascutiti din pielea gatului meu mi-a dezlegat carpa care imi acoperea ochii . Apoi l-am zarit , incetosat , dar l-am zarit . Era un baiat , de varsta mea ce-i drept . Avea parul negru , un negru intunecos . Ochii ii sclipeau in intuneric , avea ochii caprui , cei mai stralucitori ochii caprui pe care i-am vazut vreodata . Eu stateam aruncat pe jos , iar , el se uita la mine cu un zambet diabolic .

- Bun venit printre noi amice ! A spus continuand sa rajeasca dar nu am intelea la ce se referea .

Vederea imi era din ce in ce mai incetosata , abea distingeam micile amanunte , dabea il vedeam pe el . M-a ridicat aruncandu-ma pe umarul lui apoi a inceput sa mearga . Nu stiam unde ma duce , dabea mai auzeam si vedeam ceva . Un lucru stiu sigur mi-am petrecut toata dupa-amiaza cu acest monstru intre doua cladiri . Mergea , mergea , fara oprire . Dar dup cateva minute ochii mi-au cedat si m-am adancit intr-un somn profund .


M-am trezit pe un pat cu lenjeria alba . Eram intr-o camera sinistra , totul era negru , daca nu era draperiile trase , care erau negre de asemenea , nu puteam zarii nimic , inafara de bezna .

Imadiat cum m-am trezit am simtit cum imi recapat fortele foarte rapid . M-am ridicat de pe pat repede , eram uimit de viteza cu care executam toate miscarile . Cand am vrut sa pasesc picioarele mele se miscau cu o viteza uimitoare . Eram cat pe ce sa ma lovesc de perete dar din fericire m-am oprit .

Am analizat fiecare lucru din camera asta . Am incercat sa ies dar din nefericire era incuiata . Mi-am petrecut urmatoarea ora admirand peretii negri . Deodata am auzit galagie , cred ca venea de jos . Deci sunt la etaj acum , interesant ...

Sursa zgomotului se apropia din ce in ce mai mult deoarece se auzea din ce in ce mai tare . Am putut auzi o parte din conversatia celor de dincolo de usa:

- L-ai transformat ? El stie ca e vampir ?

Ce ? Despre cine vorbesc? Doar nu despre mine ,nu se poate . Nu exista vampiri .

- Da , l-am transformat si nu stie asa ca faceti liniste . O sa-l speriati si pe el . Luati-l usor cu asta , ati inteles ? A raspuns o voce cunoscuta . Semana cu ceea a ... atacatorului ...

Au petrecut cateva minute susotind , dar eu n-am putut sa-i aud . Apoi au intrat , erau patru baieti . Cu ei era si atatacatorul . Aratau normal ; unul era blond , doi erau sateni apoi era atacatorul . Arata mult mai bland acum .

- Cum te cheama ? M-a intrebat unul dintre ei .

- H-harry . Am spus , nu stiu de ce ma balbaiam dar acesti tipi nu imi inspira incredere .

- Super . Deci , Harry , acum esti unul de-al nostru . A spus cel blond . Eu sunt Niall , a continuat intinzandu-si mana .

- Incantat . Am spus si i-am scuturat mana scurt .

- El e Zayn , a continuat Niall aratand spre cel care m-a atacat . El e Liam , iar el e Louis .

- Cum adica sunt unul de-al vostru ? Am intrebat speriat .

- Esti un vampir . A raspus Liam scurt .

- Poftim ? Nu exista vampiri ! Sunt doar povesti . Nu ma mai mintiti . Am tipat .

- Atuci ce e in neregula cu tine de pe misti asa de repede ? A intrebat Louis .

- Nu stiu ... Voi ar trebui sa imi spuneti , pana la urma el m-a atacat . Am spus si am aratat spre Zayn .

- Da si ti-am spus . Esti un vampir . S-a rastit la mine Zayn .

- Nu simti nevoia sa te hranesti ? Nu simti mirosul sangelui ? E imposibil sa nu-l simti , doar suntem inconjurati de o multime de oameni ! A exclamat Niall .

Asa era , simtem un miros incantator . Era asa de minunat . Era ca o prajitura iesita din cuptor numai ca era sange . Am inspirat si am simtit mirosul din nou . Era ca un drog . Aveam o dorinta in mine sa-mi infig dintii in venele unul om si sa-l sec de sange .

- Mhhh .... Miroase chiar bine . Am concluzionat .

- Ti-am zis eu . A ranjit Liam .

- Deci , baieti ? Am ranjit . Ce trebuie sa fac acum ?

- Pai , sa te hranesti . Asta doar daca nu vrei sa mori . A spus Zayn si a continuat sa-si arate ranjetul .

- Adica ... sa omor oameni ? Am intrebat ingrijorat .

- Daca te poti controla nu-i vei omori , a raspuns Louis .

- Si cum ar trebui sa fac asta ? Cum pot sa prind un om ?

- N-ai invatat nimic de la mine ? A intrebat ranjind dracesc Zayn .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Impossible loveWhere stories live. Discover now