wat ?

5.7K 100 4
                                    

P.O.V Melanie

Terwijl hij naar het bureau liep bedacht ik me hoe knap hij wel niet was, daar kan ik dan lekker een heel jaar naar kijken !. "ga zitten" zegt meneer Horan. "maar waar, er staan verder geen stoelen hier mnr Horan?" "op mijn schoot beauty". Ik staar hem verbaast aan, zij blik word een beetje dwingend dus ik doe maar wat hij zegt. " dus meneer Horan wat wilt u weten" zeg ik een beetje ongemakkelijk. " ten eerste noem me maar gewoon Niall, en ten twwede ben je nog maagd ?". Ik kijk Niall verbaast aan en wil van zn schoot springen, maar hij houdt me vast met zijn mooie gespierde armen. " nee dus ?, mooi dan ben je nog lekker strak" . Ik wil nu dus echt los komen maar hij laat me niet gaan. "waarom wilt u dit weten" vraag ik daarom maar. Ik schaam me best wel dat ik nog maagd ben voorderest zijn al mijn vriendinnen al ontmaagd. " waarom denk je dat ik hier les ben gaan geven ? denk je dat ik dit leuk vind " ik ben te verbaast om iets terug te zeggen en wil nu echt heel graag weg, maar hij hij houdt me nog steeds stevig vast.       " dus schatje, zal ik je lessen geven in zoenen enzo, want dat heb je allemaal nog niet gedaan zeker? " . Ik kijk beschaamt naar mn schoenen, hoe the fack weet hij dat ?. ik voel twee vinhers om mn kin die mijn gezicht langzaam omhoog trekken. En ik kijk in zijn mooie oceaan blauwe ogen waar je zo in weg kan dromen. "ja , ik doe hwt" zeg ik een beetje onzeker.

niall horan my sex friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu