lesson 1

5.9K 138 18
                                    

"je was nog niet ontgoend zij je toch ?" zegt niall bloed sirrieus. "nee" fluister ik kleintjes terug, nig steeds in zijn ogen kijkend. lqngzaam komt hij dichterbij. op het laatste moment draai ik weg en geeft hij mij dus een kus op de wang. hij kijkt verschikt op en laat zijn armen hangen. nu ik eindelijk de kans heb sta ik op en leun tegen de muur aan. "waarom ?" vraagt hij simpel. " uh.. uh... ik-ik vind d d het eng" breng ik stotterend uit. " maar schatje dat hoeft toch helemaal niet". hij komt voor me staan en steunt met zijn armen tegen de muur achter mij. Hij komt weer langzaam naar voren. Deze keer doe ik mijn ogen dicht en wacht. langzaam voel ik zijdezachte lippen op de mijne komen. Ik ben helemaal ik paniek en weer niet wat ik moet doen.

hij grinnikt zachtjes tegen mijn lippen aan waar ik kippenvel van krijg. "je weet niet wat je moet doen, toch schatje?''. Ik schud heel zachtjes mijn hoofd zonder dat onze lippen los komen. Niall verbreekt het lipcontact, hij vertelt me dat ik gewoon rustig mee moet bewegen en derest komt vanzelf. Hij olant zijn zijdezachte roze lippen weer op de mijnen. Zachtjes bewegen ze. Op een gegeven moment vraagt zijn tong om toestemming door zachtjes aan mijn lippen te likken. Langzaam doe ik mijn mond opeb. de zoen wordt heftiger. na een paar minuten glipt zijn hans vanachter in mijn broekje...

A/N ben een beetje inspriratie loos.. HELP MEE

bij 5 vote's ga ik verder.

niall horan my sex friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu