Byl krásný letní den. Probudila jsem se vedle svého miláčka Nialla <3 ! On ještě spal a tak jsem šla udělat snídani. Udělala jsem vajíčka a opečenou slaninu. Jak jsem začla opékat tu slaninu Niall přiběhl dolů. " Zlato tady to tak voní.. už mám hlad" řekl a něžně mě políbil :) . Po snídani odešel Niall si něco obstarat a já jsem byla doma. Koukla jsem na kalendář a najednou mi bliklo v hlavě, že máme dnes 1 roční výročí svatby a hned jsem začla šílet jak to bude večer probíhat. Řešila jsem výzdobu,svíčky a tak a najednou začal zvonit telefon, ale můj nebyl byl Nialla a bylo to nějaké neznámé číslo. Zvedla jsem ho a začla mluvit " Halo? kdo je to ? " a z telefonu se ozvalo " Niallí, zlato dnes nechoď, budu mít doma návštěvu" uplně jsem ztratila řeč když jsem to slyšela! " Halo Niallíku jsi tam ?" .. " Ne tady "Niallík" není tady jeho manželka Rúth" .. a ta holka z telefonu vturánu zavěsila. Sedla jsem si na gauč a začala brečet. Nevím jestli to bylo vztekem nebo smutkem ale rozhodla jsem se že budu mlčet a budu dělat jakoby nic. Když jsem se trošku uklidnila, tak mi ale pořád vrtalo hlavou kdo byla ta holka z toho telefonu!! Zavolala jsem to kamarádce a vše jí řekla. Nadiktovala jsem jí to číslo a ona mi slíbila, že zkusí zjistit čí to číslo je. Potom jsem zavěsila a šla jsem připravovat ty věci na večer i když se mi do toho po tom telefonátu nechtělo ale přece jenom je to 1. výročí naší svatby. Dala jsem na stůl bílý ubrus a posypala jsem ho růžovými lístky. Doprostřed stolu jsem dala svíčku a pak jsem ho ještě trochu dozdobila :). Uběhla asi hodina a volala mi kamarádka. Rychle jsem telefon zvedla a ptala se co zjistila. Projistotu jsem si sedla na gauč aby to semnou nešviho. " Tak Rúth moc tě nepotěším" v tu chvíli se mi začal svírat žaludek . " Je to Niallova bejvalá holka že střední. Chodili spolu asi 3 roky ale potom se rozešli kvůli tomu že ona ho podváděla. Jmenulese Natalia Ross a bydlí kousek od Londýna asi tak 10 minut. " začali mi slzet oči když jsem jen pomyslela na to, že teď možná on, tam někdo s ní, byla to děsná představa ! Zavěsila jsem telefon a musela jsem se jít trochu projít ven na vzduch. Když jsem přicházela domů už byla tma a asi 6 hodin večer. Niall doma ještě nebyl a tak jsem se šla namalovat, převlíct a udělat večeři. Večeře byla hotová, už na stole a mohlo být tak 6:40 a Niall vešel do dveří .... !