Pokračování dalšího dílu " True or not !! "

34 1 0
                                    

Když tedy Niall přišel domů tvářila jsem se uplně normálně jako by se nic nestalo. Přivítala jsem ho polibkem a něžným obětím. Usadili jsme se ke stolu a začli jíst. " Tak co, miláčku, co jsi tady celý den sama dělala? " ... "Byla jsem venku s Carrie po nákupech a tak. Pak jsem tady trošku poklidila a na chvilku si zdřímla. A co ty ? " .. "Ehmmm, noo, jáá " .... "Nialle co se děje? :( "  Rúth, je to asi tak tejden co já a Natália" .... " Cože?! Takže je to pravda! Jak si mohl! :( " . Odběhla jsem do koupelny a začla skoro až hystericky brečet! Byla jsem tak naštvaná... "Zlato, noták neni to tak jak to vypadá" .. " No jasně NIKDY nic neni jak to vypadá ! " .. Byla jsem v koupejně asi tak 10 minut. Pak jsem vyšla a na stolu v kuchyni byl vzkaz: "Rúth přijď do toho našeho oblíbeneho baru. Budu tam na tebe čekat. Prosím přijď. Niall. " .. "Joo to tak určitě já tam pujdu a ještě tam bude ta jeho Natálie.. tak to ať čeká teda! " .. Byla jsem tak děsně NAŠTVANÁ, že jsem jeho oblečení vyházela ze skříně na podlahu. " Jo jasně on mě tady podvádí s nějakou čůzou a já za nim ještě poběžim jak pejsek.. tak to určitě nebudu ze sebe dělat nějakou.. já na to nemam !! " ... Tohle moje "hysterické naštvání" trvalo asi hodinu! Pak jsem se ale uklidnila a začla jsem přemýšlet o tom že bych přece jenom do toho baru šla abych zjistila co po mně vlasteně chtěl. Dlouho jsem o tom přemýšlela ale pak mi to nedalo a začla jsem se oblíkat a šla jsem do toho baru. Cesta tam trvala asi 20 minut. A skoro celou cestu jsem asi 100x uvažovala o tom jestli to nemám otočit a jít domů. Nakonec jsem došla do toho baru a byla tam tma, tak jsem si myslela že už odešel, ale najednou tam začlo problikávat světlo a já vešla dovnitř. Stál tam Niall s kyticí růží a byl tam připravený stůl se skleničkama a šampaňským. "Nialle, co tohle má znamenat? " .. "Víš Rúth já" .. "A dost Nialle vím o co ti jde!! Myslíš že po tom všem co jsi mi udělal, že jsi mě podvedl s nějakou čůzou, tak ti to teď mám odpustit že mi tady dáč nějaký koště s kytkama a nějakej "romantickej večer" . "Ale Rúth nic jsi nepochopila a ani nevíš o co jde! .. Natália je sice moje bejvalá holka ale NIC s ní nemám .. tehdy na střední byla presidentka "plesového výboru" takže se starala o výzdobu a tak, takže jsem jí požádal jestli by mi nemohla pomoct s výzdobou na náš dnešní den. Scházel jsem se s ní aby jsme se domluvili co a jak. Chtěl jsem tě překvapit .. dokonce jsem ti složil a naspíval písničku " ... " Cože? :) Takže tohle celý jsi dělal pro nás? <3 .. Nialle promiň nic jsem netušila a to moje obvinění ... Omlouvám se !! " .. " Zlato já přece vím že jsi to tak nemyslela" ... V tu chvíli jsem si uvědomila že Niall je ten nejúžasněší člověk na světě objala jsem ho a políbila ho. Z očí mi tekli slzi a on mi do uch zašeptal " Hezké výročí miláčku! Miluju tě ! :*" 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 01, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

True or not ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat