Yavaşça ön kapıdan girdi. Bu yurt on katlıydı. Her katta en az elli oda bulunuyordu.
*Tınn.
*Anlık Zindana Katıldınız
*%50 tecrübe artışı etkisi etkin.Martinin bu durum hoşuna gitmişti. Burası bir zindansa sonda bir patron olmalıydı. Eğer o patronu yenerse güzel bir yetenek veya eşya edineceğine emindi. İlk kata vardığında upuzun bir koridor çıktı karşına. Hemen önünde ona doğru gelen iki zombi engelli gibi ses çıkarıyordu. Demir vücudu açtıktan sonra bıçağı ile üstlerine koşmaya başladı. Birde kendisine gelmelerini bekliyemezdi. Sağ taraftakine döner bir tekme ile uçurduktan sonra soldakinin boynunu kolay bir şekilde kesti. Yere düşen diğer zombi ise daha kalkamamıştı bile. Martin kafasını yavaşça kaşıdıktan sonra biraz bekledi. Zombi sonunda kalkmayı başarmış. Sanki martini yenebilecekmiş gibi sürünerek gelmeye devam ediyoru. Martin ise yürüyerek zombinin yanına geldi. İki kolunuza omuz hizasından kestikten sonra zombiye baktı. Zombi ise ağzıyla martini ısırmaya çalışıyordu. Martin yavaşça üfledi ardından hızlıca zombinin çenesini tuttu, yavaşça sırıttı ve hızlıca çekerek zombinin çenesini kopartmıştı. Zombi ise ne yapacağını şaşırmış kısa süreliğine hareket etmeyi kesmişti. Bu sefer ne yapacağını bulmuş gibi hareketlendi. Martin ise Demir vücudu ile zombinin ne yapacağını bekliyordu. Zombi ise bu sefer martinin kafasına hızlı bir şekilde kafa attı. Martin Demir vucüdu sayesinde ufak bir çizik almamışken zombinin kafası içeri göçerek kendi hayatına son vermişti. Martin ise bu duruma oldukça şaşırmış olumsuz anlamında kafa sallamıştı.
*tınn.
*Seviye atladınız...
*Seviye Atladınız*16 stat puanına sahipsiniz
İçeri girmeden önce 8 stat puanı varı zaten.
"8 puanında dayanıklılığa ver.
"4 puanı Çevikliğe 4 puanıda güce ver"Madem patronla kapışacaktı dayanıklı ve güçlü olmalıydı. Durum penceresi diye bağırdı.
Durum penceresi
İsim: Martin Soyisim: Look
Yaş: 15 Seviye:6 Tecrübe: %32Irk: İnsan
Can [200/200] Mana [130/100]
Güç: 19 Çeviklik:28
Dayanıklılık: 23 Zeka: 14
Pasif yetenekler: Oyuncunun Ruhu(sv2)
Aktif Yetenekler: Demir Vucüt(sv1)
Martin hemen sağındaki kapıyı açtı ve hızlıca içeri girdi. İçeride iç çamaşırıyla olan dönüşmüş bir bayan zombiyle karşılaştı. Burası karma bir yurt olsa bile böyle bir şey ile karşılaşacağını bilmiyordu Martin. Bayan zombi dönüşmüş olmasaydı cidden güzel bir vucüda sahipmiş. Şimdi ise karnından bir ısırık alınmış bir hali ile oldukça kötü gözüküyor çürümüş bedeninin her yeri belli oluyordu. Martin hızlıca bıçağını çıkardı ve zombi tepki veremeden alnı çatına sapladı. Yere düşen zombiyş umursasan etrafı kolaçan etmeye başladı. Daha sonra bir dolabın yanında dolaşan Demir bir beyzbol sopasıyla karşılaştı. Duru görü ile sopayı inceledi.
Demir sopa kullanıldığında +5 güç sağlar. Bu sopa tam anlamıyla kafa patlatmak için yaratılmış.
Martinin bu sopayı kullandığında fazladan güç hissedecek olması hoş birşeydi. Sopayı yavaşça eline aldığı Zaman güç ile dolup taştığını hissetti. Yavaşça sırıtarak odadan çıktı be bu sefer tam karşıdaki odaya girdi. Burda ise iki erkek zombi kapıdan aniden girmiş martine bakmışlardı. Ağızlarının suyu akarak martine doğru ilerlemeye başladılar. Martin ise sopayı denemek için zombi arıyordu. Hızlıca birbiri ile Yanyana olan zombiye sopayı salladı. İlk zombinin kafasını patlatmakla kalmayıp diğer yanındaki zombinin de kafasını patlatmıştı. İkili kombo diye sevindi Martin. Bu his mükemmel bir şeydi. Asla paniklemiyor olayları sakince halledebiliyordu. Etrafı aradıktan sonra birşey bulamayınca bu odadanda çıktı. Yavaşça diğer odalara doğru ilerlemeye başladı. Aradan bir yarın saat geçtikten sonra hayla değerli bir şey bulamamıştı. Buda ilk katın son odası demiş be kapıyı açmayı denemişti. Ne yazık ki kapı kitliydi. Bu sefer kapıya vurarak. "Orada biri mi var ?" Diye seslenmişti. Buna rağmen içeriden bir ses gelmeyince tam kapıyı kırmaya hazırlanırken bir ses duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme Beş Kala
FantasyÖncelikle bu oyun dünyasında dantian mevcuttur bu yüzden diğer oyun hikayelerinden farklılık gösterebilir. Bu yüzden kitabım diğer kitaplardan farklıdır. Sıradan hayat yaşayan Martin. Sıkıcı hayattan kendini soyutlamış bilgisayarında oyun oynuyordu...