-Caresiz Cocugun Hayati- bolum 1

12 1 0
                                    

Biraz kendimden bassedeyim size benim adim ate§ ve 15 yasindayim, bir tanede sevgilim var dunyalar tatlisi  biri ,ben kendim intahar etmeyi dusunurken bu hayat benim icin bir zindan olmusken,bu hayattan beni cikardi ve yeni bir hayata soktu Beni. simdi siz o kizin ismini merak ediyorsunuzdur. Onun ismi KAYRA IREM.
Ben simdi kendi hayatimi anlatmaya devam edeyim ben 6. sinifa giderken hayat cok guzeldi ama gercek babam sandigim kisi uvey babam ciktiginda, Bu hayat benim icin bir zindan oldu. Ben bu durumu ogrenince evden kactim, disarida kaldim parkta oturuken bi an butun isiklar kapandi ve gozlerimi dizlerime koydum korkudan aglamaya basladim dizlerim titremeye basladi ve uyumayi denedim sabah yanima bir yavru kopek gelmisti, yuzumu yalamaya basladi iste o zaman kalktim ve ilk gunumu gecirmistim ve o kpek benim en yakin arkadasim olmustu . ismini LUSÌ koymustum. Karnim cok acikmisti lusiyle beraber yemek almaya gitmistik gidip kendime bir ekmek ve dometes almistim lusiyede salam almistim sonra parka geri gidip ymege basladik lusi hemen yemegini bitirdi ve bana masumca bakmaya basladi ve kiyamadim ve elimdeki ekmegi ona verdim onuda yedi sonra beraber oyun oynamaya basladik.

Kayip ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin