bolum 2

7 0 0
                                    

Bana bir tane cubuk getirdi firlattim yakaladi geldi bir daha firlattim ama bu sefer yola gitmisti lusi cubugu almak icin koserken araba carpti ve kacti. Hemen yanina kostum lusinin can cekisiyordu ve ellerimde öldü. Ona parkta bir mezar kazdim ellerimle , ve gomdum oraya gine tek kalmistim aradan bissuru aman gecti nerdeyse iki hafta olucak suan gecenin tam ortasindayim yanima bir tane abi geldi elinde birasi olan yer varmi ufaklik dedi. Bende var abi dedim geldi yanima oturdu ve bana dediki sen neden bu saatte dissardasin dedi evim yok benim abi dedim oda dediki gel bizde kal dedi bende yok dedim. O zaman gel benim yanimda calis dedi. Iste ilk uyusturucuyu o gece almistim ve bagimlilik yapmisti sonra satmaya basladim para biriktirdim kendime bir tane oda kiraladim bi yasli kadinin evinde bir gun odamda yatarken beni kaldirdi yasli kadin sabahtan beri yemek yemiyorsun gel beraber yemek yiyelim dedi . Bende gerek yok karnim ac degil dedim ve dedigim anda karnim guruldadi utandim hadi gel dedi yaslu kandin sana sicak corba yaptim dedi . Bende gittim masada oturken bi konu acildi bana dediki yasli kadin bende bi aralar uyusturucu bagimlisiydim ama biraktim dedi ve seninde ictigini biliyorum dedi ve sana nasil birakicagini ogretivem dedi .

Kayip ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin