Nos nagyon meglep, hogy ezt elkezdtem írni, de valamiért elkezdtem. Nos ez egy olyan történet lesz, mely nem a valódi világban játszódik. Ez a világ elég bonyolult és teljesen más értékrendre épül mint a miénk, de ha 4 éves fejjel én ezt kitaláltam, és 11 éves koromig aktívan játszottam benne, talán le tudom írni.
Ahhoz, hogy ezt a világot megértsd el kell fogadnod egy dolgot: az ember is állat. Sőt mi több ebben a világban még az sem. Hiszen az itteniek elítélik az embereket mohóságuk, pénzvágyuk, önzőségük miatt. De felmerül a kérdés, hogy akkor kik lakják? Hát ezt elég nehéz volna összefoglalni, de mégis künnyű: MINDEN. A lehető legátlagosabb kutyáktól, a legnagyobb griffekig minden(elég élénk volt a fantáziám). De ezek nem olyan egyszerű állatok és egyéb dolgok, mint a miénkben, ők gondolkodtak. Sokszor még jobban is mint mi. De hiába, hogy ott nincs ember, aki pusztít, és gyilkol, a harcok még ott voltak. Sőt nem is harcok, hanem háború. Nem volt ilyen háború meg ilyen-olyan béke. Csak a csaták. De mégis boldogok voltak. Boldogok, mert nem lopták a napot. Boldogok, mert győztek. És boldogok mert megvédték amilyük van. A biridalmukat. De itt sem arra kell gondolni, hogy sok kis ország. Á dehogy. Mindössze 2. Gondínia és Delícius. Ebből Gondínia a kidolgozottabb, hiszen én az ő oldalukon harcoltam. Ismételten felmerül a kérdés, hogy ha nincs ember én hogy lehettem ott. Most mondhatnám, hogy gyerek voltam, de akkor hazudnék. Be kell vallanom nem fogalmaztam pontosan amikor azt mondtam ,,nincs ember". Van csak kevés, olyan kevés, hogy ne okozzon kárt. Hát én is ezen kevés ember közé tartoztam. Jómagam egy erdőszélvárosi negyedmágiás terepcsatai tízezred fővezetői parancsnoka voltam. Ez így elsőre nagyon sok információ, most elmagyarázom. Erdőszélváros az 5 főváros egyike. (Igen 5 főváros van, róluk majd később beszélek) A negyedmágiás azt jelenti, hogy minden negyedik ember képes használni valamilyen mágiát.(Majd ezt is részletesen elmondom) A terepcsatai azt jelenti, hogy más egységek vagy létesítmények leverésére volt fegyverzetünk. A tízezred pedig a hadsereg után a legnagyobb csapat tömörülés. A fővezetői parancsnok pedig a tízezred legfelsőbb vezetője. Igen, és ez még nem is bonyolult rendszer, ám 11 év alatt volt időm kitalálni rendszereket. Ezek még tényleg nagyon alap dolgok, ennél már csak nehezebben felfogható jönnek...
Csak a könyv elején lesz bemutató, aztán sztori.