KİM WON SHİK

66 9 0
                                    

"ahh mana dıa nı!"aku menghembus kan keluhan geram kerana lelakı Yg sudah berjanjı ıngın bertemu dı taman belum sampaı2 lagı.kemana lagı dıa nı.takkan tertıdur lagı!ok aku Dh penat tunggu dıa hmpır satu jam aku tunggu Dia kat taman tpi belum ada pun sosok tubuhnya di taman!.

Aku pulang ke apartement Ku.aku masuk ki lift dan tiba2.
"Jangan jumpa aku sekarang aku tengah geram dengan kau!"marah Ku dan keluar dari lift.nasib Lah apartement aku cuma Dua tingkat.kenapa Lah!Si Ravi tu bole lambat. Mmg rasa nak cakar je muka diaa!.aku masuk ke rumah Ku.ya aku sengaja tidak menguci pintu.percuma saja Dia tau dah kod rumah aku.aku menghidup kan tv dab baring di sofa.Ravi lari masuk ke rumah Ku dan duduk di sebelah Ku.

"Kau marah?"soalan Yg paling bodoh keluar dari mulut Ravi. Erah!macam nak tikam jelah lelaki ni.sabar (Y/N) aku tau kau budak baik!.

"Kau rasa?"aku masih lagi melihat tv.malas aku tengok muka Si Ravi tu rasa macm nak tumbuk je.Ravi ke dapur ntah apa Dia buat.tpi kalau dapur aku bersepah kali ni aku tikam Dia guna pisau tumpul.setelah 5minit begitu Dia pun keluar dari dapur dan membawa Dua gelas air ntah air apa.Dia memberi aku segelas yg Dia buat."cuba kau rasa.aku buat untuk kau ni"suaranya yg berat hampir saja mengoda Ku.nasib Lah aku dah biasa dengan Dia kalau tak mesti dah banyak perempuan tergoda denganya. "Air apa ni..racun?"aku sengaja menyindir nya. Kau sangakh aku fikir? Lebih sakit hati kalau janji tak di tepati kan2. "Esih kau ni. Tu green tea aku buat sendiri"ya lelaki ni dh tau seratus peratus tentang aku latar belakang aku.kesukaan aku.semua Lah Dia tahu!aku mengambil kasar gelas di tanganya dan lasung Ku teguk. Mmg sedap pandai Si ulat kuning ni buat. Rasa manis dan pahitnya bercampur membuat kan kesedapanya makin menaik.mcm mna lelaki IDOLA ini pandai buat green tea sesedap ini. Aku dan Ravi berkenalan di satu tempat makanan sebelum Dia debut.tpi Dia ni seorang yg kaya.aku pekerja di kedai itu.dan ya..i'm a cubby Girl tpi itu bukan satu halangan untuk berkwan dengan orng.Ravi sedang belajar matematik. Mukanya seperti orng yg sterss jadi aku membantunya menjawab soalan itu start situ Lah kami berkwan.

"Mcm mna sedap tak rasanya?"Dia tersenyum pada Ku.dan melihat aku sedang kushyuk minum air yg dibuatnya.aku melihat Mukanya dan mengangguk.Dia menghela nafas lega dan tertwa."kenapa kau ketwa gila ke?.oh ya lagi pun kenapa kau nak jumpa aku?"tiba2 mukanya berubah menjadi serius dan Dia meletak kan airnya di meja."aku.."ayat nya membuat kan aku tertunggu tunggu.Dia mengaru garu belakang tengkuknya dan menghela nafas berat mcm perkara Yg penting Dia nak beri tahu."bagi tau Lah!aku tak Suka Lah menunggu!"gesa Ku untuk menpercepatkan apa yg ingin Dia katakan.Dia memegang tangan Ku dan melihat muka Ku."aku..Suka kan kau " aku dapat rasakan yg Dia sedang mengigil sekrang. Dia meluahkan perasaan dengan penuh gigilan.aku dapt rasa sebab dia pengang tangan AKU.sekrng tinggal jawapan dari mulut aku lagi.AKU melihat tepat pada matnya dan membuka bicara "aku pun Sukakan Kau"Dia melihat muka Ku.dan memeluk Ku erat.Dia ketwa lega dan mencubit pipi ku."nasiblah..Kau terima aku"aku melihat mukanya dan memeluknya erat. Tpi..mcm mna Dia boleh jatuh cinta dengan perempuan cubby macam aku?"erm..Ravi?"aku membuka pembicaraan ingin betul aku tahu mengapa Dia sukakan aku?"hmmm nea chagi?"Dia melihat muka Ku dan pandang tepat ke mata Ku.tiba2 pipi Ku memerah dan berasa panas perkataan "chagi" itu bermain di kepala Ku."kenapa Kau Suka aku?"soalan yg bengap keluar dari mulut Ku. Ya aku ingin sangat tahu mengapa Dia boleh Suka Aku?."sebab time kita kecil Kau je perempuan yg Suka aku..walaupun rupa Ku kurang tampan.."Dia tersenyum Pada Ku dan Dia memeluk Ku sekali lagi."ah?maksud o-oppa..?"apa maksud Ravi?mcm mna Dia tahu aku sukakan Dia dulu?"Oppa nampak yg chagi simpan gambar Oppa..Tpi Oppa time tu belum faham mengapa chagi simpan gambar Oppa"AH!tidak.jadi Dia tahu yg aku menyimpan gambarnya time Dia kecil uoooohh!tidak tiba2 saja aku rasa seperti ingin melompat dari bangun kerana terlampau malu.mungkin Dia sudah nmpk peti kecil itu!"o-oppa...sudah nmpk p-peti kecil itu"aku menutup muka Ku mengunakan bantal sofa. Rasa malu sudah aku tidak bisa tahan "Ya aku dah nmpk dan baca KESEMUANYA"
Dia smirk Pada Ku. Dan tertawa jahat. Mmg lelaki ini Suka mengacau Ku time aku malu."a-ah aku dah penat ni. Aku t-tidur dulu"aku berdiri dan ingin masuk ke bilik tapi tangan Ku di tahan oleh Ravi "jom tidur sama2" katanya Dia menarik tangan Ku masuk ke bilik Tpi aku terberhenti "boleh Tpi kalau Kau buat benda yg tak bagus ngan aku.. aku tikam Kau!"aku masuk ke bilik dan baring ke tilam "ehe!aku masih IDOLA takkan aku nak mengandungk- tiba2 kaki Ku rasa ingin menendang muka Ravi "YA!sdh okay!Jangan di sambung ayat itu! Cepat baring di sebelah Ku!"aku menutup seluruh badan Ku menggunakkan selimut. Aku dpt rasa katil di seblah Ku teturun iya itu mestilah Ravi.Dia baring di sebelah Ku dan memeluk Ku."selamat malam (y/n) muah!"hadoiii lelaki ini sengaja nak buat aku blushing ke. Aku pura2 tidur.Dia memegang tangan Ku dan ikut tidur. Sudah Dia tetidur nyenyak aku membuka melihat mukanya tengah tidur "hahah kenapalah time tidur pun Kau boleh Comel"aku memeluk perutnya dan sambung ikut tidur.

JUST VIXXWhere stories live. Discover now