"Wahhh. sialan!Cikgu aku ni...patut ke dia suruh aku datang ke rumah dia tolong buat projek!"marah Ku.ya aku seorang budak 'nerd' Tpi semua Cikgu fikir aku budak nakal kerana seorang Lelaki yg selalu membuli Ku dan BERLAKON MENJADI BAIK DI DEPAN CIKGU..Lelaki yg mmg mengeramkan.aku berjalan ke rumah Cikgu Ku sebenarnya Cikgu suruh pulang dulu tapi malas Lah bagus pergi dulu dari pada pulng Nnt kena soal je oleh omma aku.tiba DI rumah Cikgu Ku aku pun menekan longceng rumah
Ting...tongg...Ting...tongg
"Huh...Mna drng ni takkan?takde Kut tadi suruh dtng.."aku berdiri DI Luar rumah mereka. Tiba2 seorang Lelaki membuka pintu.Mcm aku kenal je Lelaki tu.hmm dari nmpk mata dia...IYA!ITU DIA JUNG TEAKWON!?Mcm Mna bole Leo Ada kat rumah Cikgu ni mesti dia keluarga Cikgu LIM !!!AHH TIDAK "............"hmm mmg patutlah.. aku dtng sini.aku nak nmpk juga perangai Si setan tu Mcm Mna kat rumah.Tpi kenapa mulut aku berat nak keluarkan satu perkataan..pun"kau termenung Apa di situ..akak aku surh kau dtng sini untuk belajar bukan di tercengat je kat situ.."awrgh!mmg jiwa raga Ku tersiksa nmpk Lelaki tu. Aku pun masuk ke rumahnya dan duduk di sofa."aku Ada suruh kau duduk ke?"Leo melirik kepada Ku dan menutup pintu.akhirnya nasib Lah Cikgu LIM dan turun.dia membawa buku dan semua bsrang2 sekolah. Cikgu lim duduk di sebelah Ku dan memberi aku sehelai kertas. Leo pulak duduk di sebelah sofa lagi."hmm Cikgu projek Apa yg kita perlu buat?"aku sengaja membuka kertas ITU besar2 supaya aku Tidak bisa melihat muka Si kucing sombong!."hmmm projek sains ni hah..."ahah!aku dah agak!mesti fasal sains sebab aku murid yg paling cermelang sains di sekolah.Leo kertas di tangan Ku.dan smirk.ehei Apa nmpk2 tumbuk muka kau Bsru tau!.dia membuka mulut berbicara "hm?akak saya akan tolong akak!asalkan..akak tol-"Cikgu lim memotong ayat Leo dan melihat pada Ku"noona takkan tolong kau.sebab kau pengecut.Apa kata kau Minta tolong kat (Y/N)"whatt...!?Apa Cikgu cakap.aku...aku!tolong Si kucing sombong ni!eee taknak aku. Kalau dia nangis darah pun aku takkan tolong dia!. Leo duduk diam lagi dan bermain hp.aku dan Cikgu lim kushyuk sedang buat projek sains. "(Y/N) tunggu sini ye Cikgu nak ke tandas dulu"aku menganggukkan kepala Ku dan sambung buat projek Tiba2 aku rasa kepala Ku di cucuk Mcm kena cucuk jari dari belakang. Aku berputar ke belakang dan rupanya yg cucuk kepala Ku ITU Adalah Si Leo "hm?apa Kau nk?buli aku?"dia mengeluh dan duduk DI sebelah Ku.dia mengetuk kepala Ku."weyh kau pehal!"marah Ku..."(y/n) kau masi tak faham ke knp aku buli kau?"Dia memegang tagan Ku.. aku melepaskan gengamannya dan sambung berfikir ...mengapa Dia selalu buli aku...hmmm?"alah sebab aku pandai dari kau kan!!!"..aku tersenyum sombong dan sambung membuat projek.tiba2 Leo memeluk tubuh Ku dan berkata "sarangheayo.....""ah?hey hey Leo? K-kau sakit ke?"Dia meletak kan Dua belah tgnnya di pipi Ku dan mencium mulut Ku...wah!!!my first kiss!!!!!...."aku betul2 sukakan kau...sebab tulah aku buli kau""😒herr....kata lah dri awal tak perlu lah buli aku bangang""Jadi kau terima tak?"aku mengaru garu kan kepala Ku..Nak terima ke tak?..sebebarnya aku pun suka Dia?hmm..ah hah!aku ada idea!!!"Leo mari sini kejap...dekat dengan muka aku cpt.."aku membuat muka sexy dan leo pun mendakati mukanya sambil menutup mata.pang!!!satu tamparan di mukanya "hah ambik kau buli aku lagi!btw saranghea!!!JUNG teak woon~Leo memegang pipinya dan tersenyum Dia memeluk Ku.
"Ehem!maaf DI SINI BUKAN TEMPAT BERCINTA"
Aku dan Leo melihat Cikgu lim sedang menyilang kan tangannya dan smirk
"Hehehe.....noona...Leo...berjaya!!!"
"Baguslah Tiada lagi orng Nak merayu dengan noona supaya Bole tolong Dia🌚luah kan perasaan"
"Whatta?Jadi!?yg Leo Nak Minta tolong tu-"
"Ye Cikgu panggi (y/n) sebab Leo yg suruh"Sekali lagi aku memukul Leo mengunakan bahan projek.aish buat susah susah je aku dtng!Kalau lambat pulang kena bebel lagi!!takpe2... asalkan Leo dah mengaku dan Tiada lagi Nak buli aku😀aman damai dah hidup...
-TAMAT-
Huaaaa!!sorry Kalau tak best author dah habis idea Nak buat cerita ni..lagi pun sekolah dah buka..hp kena rampas.....ish2 apakah hidup author😭😭tkpe2 Nnt author akan berusaha mencari idea lagi!
YOU ARE READING
JUST VIXX
Fanfictionbuku Ini cuma watak VIXX mcm imagine juga Tpi author Ada letak nama author sikit hehehe Tpi jgn risau seratus peratus imagine untuk krng juga!