Medya: Jungkook
Kookie ve eun hee hayla bankata oturuyolardir. Kookie eun hee'ye bisey diyecek ama diyemiyordur eun hee ise sadece gokyuzunu izliyodur.
"Eun hee"
"Efendim kookie"
"Sana bisey demem gerekiyor"
"Dinliyorum"
Kookie biraz heycanli olsada kendini toparliyip eun hee'ye doner gozlerin icine bakar
"Eun hee seni cok ama cok seviyorum seni gorunce bi baska oluyorum senle konusamayinca seninle konusmayi ozluyorum seninle her gun bulusmak istiyorum ben senden cok hoşlanıyorum eun hee benimle çıkarmısın"
Eun hee kookie şaşırmış bi şekilde bakar kookie ise eun hee'nin cevabini bekler
" Be..nd..e se..ni ç..ok sev.iy..orum kookie"
Kookie hemen eun hee'nin dudaklarina kapanir eun hee bu sefer daha cok şaşirir ama karsilik verir uzun opusmeden sonra kookie geri cekilir
"Seni seviyorum eun hee seni asla bırakmiycagim"
"Bende seni seviyorum kookie"
Birbirlerine sımsıkı sarilirlar birden yanlarina jimin ve hana gelir jimin hemen soze girer
"Ooo burda ne goruyorum acaba"
"Eun hee siz siz sevgilimi oldunuz"
" Evet hana"
"Inamiyorum.. Mutluluklar"
"Sagol hana"
"Jungkook kardesim mutluluklar"
"Sagol jimin hyung"
Aksama kadar birlikte takıldıktan sonra hepsi arabaya binerler eun hee'yi ve hana'yi evlerine birakcaklardi yarim saat sonra eun hee'nin evinin onunde olurlar jimin ve hana arabadan inerler cunku hana'nin evi eun hee'ye yakindi onlarda yuruyerek gitmeye karar verdiler onlar gidince eun hee ve kookie arabada kalirlar.
"Kookie eve gitmek istemiyorum senle kalmak istiyorum"
"Bende istiyorum ama yapicak bisimiz canim benim"
Eun hee kookie'ye sımsıkı sarilir sonra kookie yavasca ona yaklasir ve dudaklarini oper oyle guzel oyle nazik opusuyolardir ki yarida birakmak istemezler uzun opusmeden sonra ayrilirlar eun hee kookiyle vedalastiktan sonra eun hee arabadan iner ve eve girer kookie de arabayi calistirir ve oda gider.
Wuuu sevgili oldular wuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-jeon jungkook ✔
FanfictionBilinmeyen numara: Selam jungkook nasılsın?? jungkook: Iyimde sen kimsin ?? Bilinmeyen numara: Iyi olmana sevindim. Ben mi kimim ?? Gizli hayranın. jungkook: Sapık velan mısın sen ?? (ilk hikayem umarım beğenirsiniz)