Sabaha kadar eun hee'nin gozune uyku girmemisti aklinda hep kookie vardi nasil benden ayrılabiliyor diye düşünüp durur.Birden kapi calma sesi duyar kapiya dogru bakar gelen hana ve jimindir.
"Gunaydin eun hee sana kahvaltilik seyler getirdik"
"Gerek yok ben yemiycem"
"Sen deli misin yermisin şunu dundrn beri bisey yemedin"
"Evet eun hee hana doğru söylüyo dünden beri ağzına bi lokma bile sokmadın"
"Aç değilim ben lütfen zorlamayın"
"Ama Eun hee"
"Hana lütfen"
"Tamam hana eun hee'yi fazla zorlamayalim gel biz çıkalım"
"Peki"
Jimin ve hana çıktıktan sonra eun hee yine ağlmaya başlar dünkiler aklından çıkmıyordu.Telefonu masadan alır acarken duvar kagidinda onunla fotorafi vardi fotorafi gorunce aglamasi daha da şiddetleşir onunla ayrilmak cok zordu onu o kadar cok seviyoduk ki ayrilmak istemiyordu.
*****
Eun hee artık hastanede durmaktan sıkılmıştı evine gitmek istiyordu.Birden kapi calinca kapiya dogru bakti gelen doktordu
"Eun hee hanim bugun nasilsiniz"
"Daha iyiyim"
"Iyiseniz o zaman sizi taburcu edebiliriz geçmiş olsun"
"sağolun"
Doktor gittikten sonra hana ve jimin içeri girer hana merakli gozlerle eun hee'ye bakar.
"Eun hee doktor ne dedi"
"Taburcuyum"
"Oh hadi gidelim o zaman"
"Hana canim ben çıkış işlemlerini halledeyim sizde disarda beni bekleyin"
"Tamam cnm"
Jimin gittikten sonra eun hee yavasca yatagindan kalkti ustunu degistirip birlikte asa indiler 1-2 dakka sonra jimin arabayla geldi eun hee arkaya hana ise öne oturdu.
"Eun hee seni benim eve götürcez bi kaç gün bizde kalcaksin itiraz yok"
"Peki"
Yarim saat sonra hana'nin evine geldiklerinde hana ve eun her arabadan indi ama jimin inmedi.
"Jimin sen gelmiyomusun"
"Benim işim var canim siz eve girin bişi olursa ararsin beni"
"Tamam canim dikkat et"
"Tamam"
Hana ve eun hee eve girerler eun her yorgun ve bitkin gibiydi cunku dunden beri hic uyumamisti
"Hana ben biraz uyucam"
"Tamam gel benim odamda yat"
"Tamam"
Birlikte hana'nin odasina giderler eun hee hana'nin yatagina yatar hana eun hee bakar ve sonra odadan cikar eun hee ise yavasca gozlerini kapatip uyur.
Fazla uzun degil ama aklima geldikcr yazacagim oylarinizi ve yorumlarinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-jeon jungkook ✔
FanfictionBilinmeyen numara: Selam jungkook nasılsın?? jungkook: Iyimde sen kimsin ?? Bilinmeyen numara: Iyi olmana sevindim. Ben mi kimim ?? Gizli hayranın. jungkook: Sapık velan mısın sen ?? (ilk hikayem umarım beğenirsiniz)