Mijn Leven

22 2 0
                                    

Ry-anne

Hier zat ik nou ; ja, de laatste klas van de MULO. Nu moest ik beslissen hoe verder. Maar.. Ik had nu maar geen droomjob ,maar wenste alleen voor een betere leefsituatie.. Ik leefde gewoon.. Ik ga naar school, kom thuis ,baad,eet ,studeer , het maakte niet uit of ik leerde of niet , ik haalde de beste cijfers. Maar ik moest nu best wel beginnen te studeren omdat ik niet alles onthield van de leervakken. Ik had veel in 1. Privé leventje en een school leven die ik combineerde, die kwamen met goede resultaten omdat we elkaar steunden op schoolgebied.
Ja.. Hij was het. Behalve zijn mooie glanzende bruine ogen , zijn geliefde glimlach dat mij op het eerste gezicht verliefd maakte, zijn liefde , zijn geur, zijn alles, was hij ook een perfecte ondersteuner en luisteraar ,en ook iemand die mij met al m'n imperfecties en gekte liefhad .. Dat maakte me dat ik meer van hem hield, zoals de wereld beweerde dat niet alles voor altijd was , hoopte ik erop dat we voor infinitief bij elkaar zouden zijn. Verder was leven vrij kalm,maar ook af en toe gestress van me moeder. Ze liep er altijd mee ,maar met de vrolijkste look naar het werk. Ze kon ons geen dure spulletjes aanbieden, maar ze probeerde ons zoveel mogelijk tevreden te stellen met het weinigste die in mijn ogen de grootste waarde bezaten  in de vorm van haar liefde , haar diamanten hart en haar bestaan met haar doel als voor het vechten voor haar kinderen zoals een leeuwin dat doet voor haar welpen. Ik was niet slecht, maar was soms wel een beetje koppig op bepaalde tijden waarbij ze eventueel boos werd en ze me dooie klappen verkocht , maar na de hele drama gaf ze me een stevige omhelzing en een kus op me hoofd met de woorden :"Ik houd van je, maar je zoekt soms risico's waarbij je klappen verdient." Ik moest soms lachen maar begreep wel wat ze bedoelde ,omdat ik steeds ouder werd en steeds 'kattekwaad' uithaalde. Naarmate ik ouder word leer ik steeds meer zoals iedereen.Ik zit momenteel nog in de laatste ofwel de vierde mulo,zonder enig idee wat te worden in de maatschappij. Ik ben een boek vol woorden dat jou kunt vertellen over mijn ervaringen ,situaties en kennis ,uit mijn inzicht. Ik weet veel ,maar praat weinig waarop het lijkt alsof ik uitgesloten ben van de wereld en sociaal, terwijl ik niet zo ben,maar gewoon niet de eerste persoon ben dat een gesprek begint met iemand bij sprake van vriendschap. Maar als het gaat om diegene van wie ik houd ,word ik snel opgemerkt..

Nou.. veel leesplezier!!👻

Ry-anne ( ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu