Het was vandaag 14 mei. De jaardag van Ryan was heel dichtbij nu , waardoor ik samen met me moeder enkele ideetjes opschreef wat we konden doen of organiseren. Hij zou 9 jaar worden over een paar dagen . We haalden wel niet veel uit de kast maar ze deed het allemaal uit liefde voor hem en voor ons . Met het minste wat ze had maakte ze het beste van! Ze was een geweldige en knappe vrouw die me dierbaarste diamant was die ik nooit zou mogen of kunnen bezitten...
Ik stond op en rende naar de badkamer en begon wild te poetsen alsof ik het nooit deed en je weet maar nooit of ik op Sven viel waardoor me lippen ze zijne raakte dus ik moest ten alle tijde voorbereid zijn ;).
(gek gedachte dat zeker nooit zou gebeuren hahaha). En ik zette nooit echt make-up maar na een hele lange tijd zette ik weer lipgloss op die ietsje opvallend leek doordat het glom.Eveneens voelde ik me ongemakkelijk omdat je maar noooooit wist of Jay Sven het allemaal doorspeelde dat me gepisst zou maken -_-.
Maar mijn jacht-op-je-crush's -volledige naam was ook niet succesvol geweest.. Ook omdat ik niet veel tijd aan mijn mobiel had omdat ik studeerde en had een heleboel verslagen in orde te maken..Ik regelde mijn tas net the Flash en vloog naar school net Super(wo)man😄.
Ik liep de schoolerf op toen ik Sven ook zag lopen en ik wenkte hem door een zwaai. Hij groette terug met een stoere blik waarbij ik een kriebelig gevoel kreeg in me buik..
Plotseling lette ik niet meer op en ik botste met Jay.
Jay: Zo.. iemand is in haar nopjes!!. Sinds wanneer zet jij lipgloss.. Je bent altijd zo jongensachtig kil !
*Ik blooste*
Ik: Ewa ik heb last van droge lippen zeur toch niet man . Ze begonnen droger als zand van de Sahara te lijken waardoor ze braken en bloedden..😕
Jay: Zusje ik ken je niet zo hé.. Je zou dan lipbalsem opzetten en geen glans of wat.. Ik weet dat je lowkey wilt zoenen..........met mij!
Ik: Ieewgh nee kil ben je nou homo 😂
Jay: Helemaaaaal niet.. je hebt nu een hele vrouwelijke houding vandaar.. En nee ik zoen niet graag met jou ik ben getrouwd met Voedsilia.. Lekkerder dan jou ewa..
**we barstten allebei in lachen uit**
Jay: Ga maar.
*Jay gaf me een knipoog en richtte een blik naar Sven*
*Ik blooste*Ik ging naar mijn klas waarbij ik vervolgens mijn rep maakte en daarna vrije lesuren had waarvan ik vreselijk baalde en zette muziek op waarna Hanna mijn oordoppen wegrukte.. *deze ...* En dan begon ze nou over haar katten thuis te praten en ze sprak over koetjes en kalfjes met me totdat we schaterlachen van buikpijn 😂. Toen ging ze naar de toilet en ik speelde een kapperspelletje voor meisjes op mijn mobiel.. De bel sloeg en het was pauze. Juf Chaida kwam aangelopen in mijn klas met een blaadje in haar hand waaruit ze namen riep. "Chelsy,Hanna,Elay,Ry-anne, na de pauze gelijk jullie Wiskunde repetitie inhalen in klas 3A."
Ik was blij omdat ik samen met Hanna zou inhalen, maar ook woedend omdat ik geen pauze kon gebruiken om tenminste een blik van Sven vangen tijdens pauze. Echt irritant dit.. Ik bleef na met Hanna in de klas terwijl we enkele formules opschreven en ze probeerden te onhouden in onze hardhoofden-van-wiskunde.We liepen klas 3A in en kregen de sommen voor ons neus. Ik dacht letterlijk "f.this.sh!t".
En ik schreef mijn naam op een werkblad en ik leverde het maar zo in.. ik zou toch naar de vierde overgaan :).Uitgeput kwam ik thuis waarna mijn moeder mijn hoofd begon te drukken met afwas en allerlei huishoudelijke dingen, maar ik had al vreselijk migraine wat ze niet wist . Met een gespannen hoofd zakte ik in als een slap takje van een boom. Verder wist ik niet wat er toen gebeurde. Ik weet niet meer hoelaat het was maar ik schat dat ik rond 20.00uur wakker werd omdat het duister was..
Ik stond op en ik zag mijn tante in de woonkamer wat raar was en ze vroeg hoe het met me ging."Het gaat wel zo een beetje.. Wat was er gebeurd?"
Tante Zara: Nou volgens Sarina viel je gewoon op de grond en dat was dat.. Je kreeg namelijk een black-out.. Zit je nou met wat ofzo? Want men krijgt dat niet zomaar! Vertel het mij maar lieverd ik ben er voor je he! ;)
Ik: Nou ik zit met veel ja.. ik heb repweek en ik moet vreselijk veel studeren en ik heb soms complicaties op school vanwege me nationaliteit waardoor ik risico's oploop waarbij ik me examens niet mag afleggen. En ja.. dat zo ongeveer..?
Tante Zara: Achhh lieverd neem toch een break ofzo. Ik kom je weekend maar ophalen jaa..! En je moet mama het ook zeggen als er wat is okee..!
Ik: Ja weet ik tante, maar ik kwam pas thuis stressend toen ze begon te klagen maar is goed ik ga weer wat liggen. Waar is mama ?
Tante Zara: Isgoed lief, eet wat en neem wat pijnstillers in . Mama is naar de apotheek voor wat medicaties , ze is er zo terug.. Ik maak een bouillonsoep voor je en dan moet ik weer te werk. Let goed op jezelf ja ..
Ik: Ja zeker tante..
Ze drukte toen een kusje op mijn hoofd en liep naar de keuken.Ik liep naar mijn kamer en zag mijn telefoon blinken. Ik zag gewoon 6 missed calls van Jay.. vreemd..?
Ik opende mijn Whatsapp en zag dat Jay een heleboel vreemde chats stuurde.. Heel onverwacht maar ik droomde niet!..Wat voor vreemde chats kreeg Ry-anne te lezen ??
Iemand dood?? Iets over Sven??
Lees verder in de volgende hoofdstuk xx