Eindelijk vakantie!!!!!! Nog geen twee weken dan ben ik jarig !!!! 16+!!!!
Maar helaas geen fissa omdat mijn moeder het niet kan permitteren omdat het zo heel slecht gaat in het land.. Alles werd ook zo duur en onze huishuur was vreselijk hoog. Alhoewel mijn na-mijn-familie tweede meest geliefde er toch bij me was en me troostte dat het goed komt en hij mij een intense zoen gaf die me helemaal opvrolijkte ^_^.
Die geliefde van me heet Sven.
Ik kan me het nog allemaal herinneren.. Het eerste blik van hem die ik ten eerste niet echt bedacht om demijne te worden in de latere toekomst maar ik zag hem gewoon.. Naarmate een tijdje was ik aan het crushen op hem, en als je mij kent dan weet je best wel dat ik abnormaal verlegen ben dus ik sprak eerder op een social netwerk dan persoonlijk ..
Na de school liep ik de trap naar beneden af toen ik hem zag.. ik zag hem vaker en had best een oogje op hem , maar kwam altijd naar school om te studeren en niet echt om vrienden of verkering te hebben. Maar ik kon mijn gevoelens niet onderdrukken waardoor ik toch mijn moed opraapte . Ik zag Sven met Jay staan. Jay was een kennisse van Facebook op wie ik normaal vrienden was. Ik groette Jay en Sven ook ietsje verlegen en ik liep snel naar huis . Toen ik thuis aankwam pakte ik mijn mobiel en ik chatte Jay gelijk.Ik: Heey Jay hoe gaat met je.. Uhem.. hoe heet die vent met wie je stond te praten na de school???? 🙈🙈
Ik verstuurde het bericht en zat nerveus te wachten op z'n antwoord. Om m'n nervositeit af te dwingen zette ik Drake op.. Wat ik er gek van vond is dat ik onwetend een lied opzette waarbij ik in hetzelfde situatie verkeerde . Nouja.. men zegt dat er ook altijd een Drake-lied is voor elke situatie is in je leven wat inderdaad waar blijkt te zijn..
~"I've got my eyes on you.. you're everything that I see.. I want your high love and emotion,endlessly.. "~
En ik voelde opeens een gekke rilling door m'n lichaam stromen.. you already know what's up.
Soms weet je niet precies wat je voelt.. but that's love !Net toen kwam mijn moeder Sarina naar huis en daaropvolgend m'n broertje en zusje .
Ryan en Sheila. Ik was namelijk de oudste thuis na mijn moeder en vader en oma.
Ik was een soort buitebeentje omdat mijn broertje en zusje hemelblauwe oogjes en krullen bezaten . Helaas was mijn haar sluik en mijn ogen donkerbruin die eerder zwart leek maar ik was toch dankbaar ervoor .
Me broertje en zusje waren van een andere vader die ook concubinaat met mijn moeder was,niet getrouwd dus. Vandaar dat ze zo anders uitzagen dan ik. Mijn biologische vader verliet mijn moeder hartgebroken op de zwangerschap van mij . Hij was highkey 'fuckboy' van toendertijd en mijn moeder viel voor zijn charmes. Vroeger kon mijn moeder niet praten over over seks met haar ouders of ze werd zelfs niet ingelicht over de gevaren of om bescherming te gebruiken, omdat je het in het verleden best wel een paar klappen verkocht werd om zelfs het woord uit te spreken. En zo kwam ik op aarde, met heel veel struggles en tot de dag van vandaag ben ik gezegend en dankbaar om haar als mijn moeder te hebben . Na een paar jaar ontmoette zij Rasheil, mijn (stief)vader. Hij was een hele goede man die er altijd voor haar en ons was, maar ookwel zijn lastige manieren had, maar hij hield en verzorgde ons ook heel goed alhoewel het momenteel niet zo best gaat in het land. Een jaar nadat ze elkaar kenden kregen ze mijn broertje Ryan en daarna na 4jaren mijn zusje Sheila..
Maar genoeg flashback voor nu! Ik wachtte nog steeds nerveus voor de bericht van Jay!
A girl's love at stake !!
Mijn moeder begon te praten over haar werk en ik was er gewoon niet helemaal bij van wat ze allemaal zei..
Uiteindelijk hoorde ik *plieng-plieng*!
Ik rende als een hond die een bal gaat pakken voor z'n eigenaar naar mijn telefoon en zag toen dat Jay reageerde ik opende het bericht en zag dat het leeg was . Dat was nou raar?!?
Opeens kreeg ik een bellertje van Jay .. zijn stem klonk dieper dan ooit en klinkte nieteens als hem ! Ik schrok en begon vervolgens te huilen toen ik hoorde..
'Die kerel zou jou nooit leuk vinden als zijn vriendin.. En hij is net overleden door een auto-ongeluk.. ' De keihardste snikken verlieten mijn mond totdat ik koud water op mijn gezicht voelde.. eerst normaal.. maar voelde toen heel ijzig. Ik schrok wakker met mijn moeder voor mijn gezicht.. 'Ry-anne , lieverd wat is er ?" Nou dat was een rare vraag ..? "Mama watte??" "Och lieverd maak je maar niet druk.. het was vast een slechte droom waarbij je lag te snikken."..
Geloof me of niet.. het was on-be-schrijf'-lijk hoe blij ik was dat het een droom was..
Ik stond op om te verkleden van mijn natte blouse en trok snel een polo aan . Ik keek op mijn telefoon en zag dat het al 19.40u was.
Nogsteeds geen bericht van Jay.. -zucht-.
Ik hielp mijn moeder om wat zoete snacks te maken waarna ik uitgeput mezelf liet vallen op een bank dichtbij. Het was toen 22.05u toen ik me telefoon haalde van 't oplader . Ein-de-lijk reageerde Jay ..Jay: Goedenavond zusje waarmee kan ik u van dienst zijn?
Ik: Broertje nupas ?! .. dat was bijna 10uren wachten ! Ewa waar was je?? En je las m'n vraag he krijg ik nou een antwoord ofzo?
Jay: Ik was na de school naar 't werk en daarna naar de gym. Moet sexy blijven toch ;)
Ennuh.. over wie heb jij het...Do i spot someone in love?👀
(Blozend las ik de laatste regel)
Ik: Hahaha jij met je lijn.
Misschien .. Heel misschien 🙈
Jay: HAHA ik zeg je ma voor je he 😏..
Grapje zusje.. Hij heet Sven.. moet je nog wat info ofzo want er schuilen hele diepe donkere geheimen die ik niet mag verklappen volgens hem💀
Ik: 😨 Uhh ben je serieus nou of niet want je liet me bijna stikken in m'n eigen adem..
Jay: Op één voorwaarde.. Je moet me een week coveren op school door me huiswerk te maken..
Ik: Okeeeee deaalllll ewa spit it out now..!!!
Jay: Nou.. heel eens heeft hij ...
Ik: Hij heeft wat??????? Ewa wat deeeed hijjjjjj?????????Er viel een ijzige stilte voor bijna 10min.
Ik: Jaaaaaayyy komaaan .. 😣😣
Jay: Oh.. ja.. zoals ik zei.. Hij heeft eens.. twee vliegen geklapt in 1keer .. *like a boss*
Ik: JASON BILKER IK VERTEL AAN JUFFROUW HOUTMAN DAT JE EEN VERLIEFD BENT OP HAAR DOCHTER SYLVIE!
Jay:Ewa hou je niet van me leven ofzo 😣
Ik: Swa jaman.. omdat je me bijna een hartaanval gaf doordat je zei dat Sven een duistere achtergrond heeft😣
Jay: Zoerrriieee zoerriee zussie ik niet meer doen lastig ❤❤❤
Ik: Tja maakt niet uit.. Zolang je maar niks aan Sven verklapt dat ik zijn naam vroeg..
Jay: Hehe isgoed tot later.. ik ga slapen.Eind goed al goed.. Ik ging gelijk naar facebook en typte gauw zijn naam in de zoekbalk .. Aah.. ik vroeg niet om zijn achternaam dus dat was een fbi-investigation naar de naam van je crush te vinden..
Ik had ookal slaap omdat het bijna 23.45u was.. dus ik sloot facebook af en besloot verder op zoek te gaan morgen naar Sven.."When that's bae but he don't know it yet"😂😏
《》