Ma trezesc destul de confuză deoarece nu stiam unde ma aflu si abia apoi mi am adus aminte de seara trecuta. Ma duc in baie si incep sa imi fac rutina de dimineata. Cobor la parter si o salut pe doamna draguta care m a primit in casa ei. Dupa ce am mai povestit eu am plecat mai departe spre casa mea. Cred ca aveam vreo 20 de apeluri de la Harry, dar acum e prea tarziu. Cand sa intru inauntru observ ca toata casa era vandalizata, adica geamuri sparte, graffiti, totul era distrus... Nu stiam unde sa ma duc sau ce sa fac... O parte din inima mea dorea sa ma intorc la ca 1D si sa il strang pe Harry cat se tare pot in brate si o parte din mine dorea sa merg si sa ma sinucid. La naiba cu viata asta! Am inceput sa ma plimb pe strazile Londrei vazand doar cupluri dragute ceea ce ma facea sa ma simnt ca o ratata. Peste vreo ora de plimbat fara noima am decis sa l sun pe Harry...
"Alo?"
"Unde naiba esti, Ashley?!" se rasteste la mine Harry sperindu ma putin.
"Nu stiu unde sunt, adica sunt prin centrul Londrei si vreau sa vi dupa mine..." spun jenata de aceasta situatie
"Acum pornesc"
Nu in mai putin de 10 minute Harry m a gasit. Am intrat in masina si el avea o fata destul de dezamagita si incruntata.
-Unde naiba ai fost? Stii ce ingrijorat am fost?!Spune vazand ca s a enervat.
-Stiu Harry ca esti extrem de nervos pe mine dar te rog sa te linistesti, nu am patit nimic...
-De ce naiba ai fugit?!
-Pentru ca nu te merit! Harry tu nu iti dai seama ca nu te merit?! Sunt un gunoi, merit sa mor. Chiar credeam ca pot sa am un viitor cu tine dar mai mult rau ti am facut. Spun dupa prelingandu se o lacrima pe obrazul meu.
-Ai dreptate! Spune eu ramanand uimita si in acelasi timp cu inima franta cu toate ca stiam ca Harry a dat cel mai bun raspuns.
Tot ce s a intamplat intre noi a foat o greseala, eu am incercat sa fiu impreuna cu tine dar nu se poate. Te iubesc Ashley dar relatia asta nu merge. Eu in jur de 2 saptamani mi am gasit pe altcineva care ma iubeste si o iubesc... Chiar imi pare rau...
-E ok, nu e vina ta. Spun incercand sa schitez un zambet dar fara putinta. Nici nu mi am dat seama ca am ajuns. Am iesit din masina si am fugit in camera mea incepand sa plang in hohote. Aud un ciocanit in usa si intreb cine este.
-Sunt Niall...
-Intra! Spun stergandu mi lacrimile dar fara putinta deoarece altele noi apar. Niall a intrat si cand m a vazut cu ochii unflati si plangand vine si ma ia intr o imbratisare stransa si dragastoasa.
-Ce s a intamplat? Spune Niall cu vocea mica.
Dupa ce i am povestit tot am vazut cum sangele ii pompa prin venele care acum erau vizibile. A iesit din camera nervos si direct tinta spre camera lui Harry. Ai eu dupa el incercand sa il opresc dar mare greseala deoarece cand a deschis usa l am vazut pe Harry si pe noua lui iubita intr o ipostaza nu prea decenta... Cand am vazut acea imagine am inceput sa plang si mai tare si am fugit din nou in camera mea.
*Dupa doua ore*
Au trecut in jur de doua ore si iar aud un ciocanit in usa. Era Niall care avea o vanataie langa ochiul sau.
-Ce s a intamplat, de ce ai ochiul vanat?! Il intreb ridicandu ma si mergand spre el.
-Harry... Doar cand am auzit numele sau am inteles ca s au batut... L am luat pe Niall in brate ceea ce l a uimit pe el dar si pe mine, dar asta am simtit ca trebuie sa fac. Dupa ce am mai vorbit cam vreo ora s a lasat seara si mie mi s a facut somn si am decis sa ma culc. Cand sa iasa Niall din camera gura mea a inceput sa vorbeasca fara sa imi dau seama.
-Mai stai... Ii spun ramanand amandoi uimiti de ce am scos pe gura. Niall a venit inapoi si s a pus pe pat luandu ma in brate si adormind imediat.