Her sabah yaptıgım "sabah sporu" bugün sonlandıracaktım.Bir ayda 10 kilo verdiğimi varsayarak şuanda 50 kiloyum.Konusmalarda kilo lafı geçtiğinde eski obez halimi hatırlıyodum ve dehset verici bir görüntüye sahıptım.
Ama o eski halimden hiçbir iz kalmamıştı. Sabah sporundan döndüğümde evin kapısının aralıklı oldugunu gördüm ve bir kadın çığlığı. O kadın çığlıgı her basamakta artıyordu. Merdivenleri kosar adımlarla çıktığımda gördüğüm manzara karşısında şoka uğradım.
Üvey babam Hakan denilen adam anneme tecavüz etmeye çalışıyordu. Hakan pisligi beni görünce bu kez benim üstüme yürüdü. Ne yapmaya çalışıyordu hakan üzerime gelmeye başlarken annem durduramadı. Korkudan ne yapacağımı bilemedim. En yakın mutfak oldugundan mutfağa doğru koştum.
Hakan delirmis gibi üzerime gelmeye başladı "yapma" desemde hakan duymuyordu. Hakan beni iki eliyle bedenimi sarıp tezgah arasına sıkıştırdı. Aramızda 1 cm bile yoktu birden bana yaklasmaya basladı. Dudakl+arı boynuma dogru gelince tutamadıgım göz yaşlarını akıttım. Hakanın elledıgı her yer alev alıyordu resmen onun yüzüne bakmaya utanıyordum.
Ellerimi tezgaha dayayıp yanda olan çekmeceyi bir hışımla açtım,içinde elime gelen bıçağı aldığım gibi Hakan'ın karnına sapladım.
Hakan yere yığıldı.Bir elimdeki kana bulanmış bıçağa bide yerde kanlar içinde yatan Hakan'a baktım,yaptığım şeyden pişman değildim.Elimdeki kanlı bıçağı tezgaha bırakıp odama kaçtım.Arkada sadece annemin bağırışları kalmıştı.
İNSTAGRAM HESABIM:tumblr.icsesim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESİZLİGİN SESİ
HumorARKADAŞLAR BU KİTAP YENİ YAZILDI.SEVİLDİĞİ TAKDİRDE DİĞER BÖLÜMLERİ GELECEKTİR