SS-2

22 5 3
                                    

Odada beyaz kıyafet dolabımın üstünde duran bavulumu aldım. Annemi burda bu pis adamla bırakmak istemiyordum ama yapmam lazımdı. Elime gelen bütün kıyafetleri bavula sıkıştırdım. Sonra üstüme beyaz salaş bır bir tişört altına boyfirend bir pantolon giyip bavulumu elime alıp odamdan çıktım. Şuanda babam ölmeseydi bunların hiçbiri olmayacaktı. Allah kahretsin.Hayatım boyunca tüm yaşadıklarım gözümün önünden geçti. Gerçekten çok zor günler geçirmiştim.

Ve artık böyle olmayacaktı...
Bu adam yüzünden kendimi üzdürmicem.Tüm bunları düşünürken bir sinirle annemin yüzüne bile bakmadan kendimi dışarı attım.Elimin tersiyle gözlerimden akan göz yaşlarımı sildim.Bavulumu yere koyup arka cebimden telefonumu çıkardım.En iyisi Gözde'yi aramaktı.Gözde benim lise arkadaşım anlayın o kadar....
Kötü zamanımda yanımda olan tek kişi...
Gözdeyi aradım.
"Alo Gözde"
"Efendim kanka"
"Sana geliyorum."
"Nolduki"
"Gelince..... anlatırım."deyip telefonu kapattım.Evin bahçesinden ayrılıp gördüğüm ilk taksiciyi çevirdim.Adresi verince adama hızlı sürmesini istedim."öndeki arabayı takip et felan "Çok yorulmuştum bir an önce uyumam lazımdı.Başımı cama yaslayıp gözlerimi kıstım.
"Abla ,ablaa ,abblla geldik kalksana"
Kalın bir adam sesiyle irkildim."ne oluyo " diyince uyuya kaldığımı farkettim.Hemen kalkıp bavulumı aldığım gibi adama parayı verip Gözde'nin evine doğru yürüdüm.Kapıyı çalar çalmaz Gözde evin kapıyı açar açmaz direk sarıldı.

@ego_tavan_bebegim. Yardımı  için Teşekkürler

SESİZLİGİN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin