@@@@

1.8K 139 5
                                    

Baekကကိုးရီးယားမွာ​ေမြးတာပါဒါ​ေပမဲ့၃ႏွစ္​အရြယ္​မွာဦး​ေလးကအ​ေမရိကန္​သူတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ယူလိုက္​ၿပီးLAမွာအ​ေျခခ်​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔မိသားစုလဲသူနဲ႔အတူလိုက္​လာခဲ့တယ္​Doနဲ႔luhanက​ေတာ့အထက္​တန္​း​ေရာက္​မွခင္​ၾကတာပါကိုရီးယားလူမ်ိဳးခ်င္​းဆို​ေတာ့ပိုအဆင္​​ေျပတာ​ေပါ့၃​ေယာက္​ထဲ႐ွိရင္​ကိုရီးယားလိုပဲ​ေျပာျဖစ္​ၾကတယ္​

ကုန္​တိုက္​ထဲမွာၾကက္​ဥကတ္​​ေလးကိုကိုင္​ၿပီးတစ္​ဖတ္​ကဖုန္​းကိုသဲႀကီးမဲႀကီးၾကည္​့ရင္​း​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေလ်ာက္​လာတယ္​....

Baek:အဟိ​ေခ်ာလိုက္​တာyeolႀကီးရယ္​ommo ommoအနီးကပ္​ႀကီးအနီးကပ္​ႀကီး​ေသလို႔ရပါၿပီ..

တစ္​​ေနရာအ​ေရာက္​....

ဘုတ္​...

ခြပ္​....

အ....

လူတစ္​​ေယာက္​နဲ႔၀င္​လိုက္​မိၿပီးbaekဖင္​ထိုင္​ရက္​လဲက်သြား​ေတာ့ၾကက္​ဥကြဲ​ေတြကၾကမ္​းျပင္​ထက္​​ေနရာယူသြားတယ္​....

Baek:ကုန္​..ကုန္​ပါၿပီငါ့ရဲ႕၅​ေခါက္​​ေျမာက္​ၾကက္​ဥ​ေလး​ေတြကုန္​ပါၿပီ...

ဟုတ္​ပါတယ္​ သူဒီ​ေန႔ၾကက္​ဥ၀ယ္​​ေနတာ၅​ေခါက္​႐ွိပါၿပီ​ေျခ​ေခါက္​လို႔က်ကြဲရတာနဲ႔ဟိုဟာဒီဟာနဲ႔၀င္​တိုက္​လို႔ကြဲရတာနဲ႔သန္​႔႐ွင္​း​ေရး​ေတြ​ေတာင္​နဂါး​မ်က္​​ေစာင္​း​ေတြသူ႔ကို​ေပး​ေနၿပီ...

သူၾကက္​ဥကတ္​ကိုလွမ္​းယူၿပီးတိုက္​မိတဲ့သူကို​ေမ့ၾကည္​့​ေတာ့ဆံပင္​​ေရႊအို​ေရာင္​နဲ႔JBတို႔လို႐ုပ္​မ်ိဳး​ေခ်ာလိုက္​တာဒါ​ေပမဲ့ငါ့yeolႀကီး​ေျခဖ်ား​ေတာင္​မမွီပါဘူး အဟိ...

Baek​သူ႔ကိုၾကည္​့ရင္​း​ေတြး​ေနတာသူ​ေခၚမွအသိျပန္​၀င္​​ေတာ့တယ္​...

Boy:ရရဲ႕လားဘာျဖစ္​သြားလဲမသိဘူး...(အ​ေမရိကန္​လို​ေျပာျခင္​းျဖစ္​သည္​)

Baek:အဟီးဟီးဘာျဖစ္​သြားလဲဟုတ္​လားဒီမွာၾကည္​့ပါလားကြၽန္​​ေတာ္​့ဥ​ေတြကြဲကုန္​ၿပီဗ်ျပန္​​ေလ်ာ္​​ေပး...ပင္​ပင္​ပန္​းပန္​း ၀ယ္​လာရတဲ့ငါ့ဥ​ေလး​ေတြ...လူတစ္​​ေယာက္​လံုး​ေတာင္​မျမင္​ဘူးလား...ဟင္​ဘယ္​​ေကာင္​မ​ေလးကိုငန္​း​ေနလို႔မျမင္​တာလဲခု​ေတာ့သြားပါၿပီ...

ျပန္​ဆံုခြင္​့Where stories live. Discover now