@@@@@

1.5K 101 0
                                    

Se:hyungဘာ​ေတြ​ေပ်ာ္​လာတာလဲ

အခန္​းထဲကိုျပံဳးၿပီး၀င္​လာတဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုၾကည္​့ရင္​းsehunကလွမ္​း​ေမးလာတယ္​....

Chan:hyung....ommaျပန္​လာၿပီ

Sekai:jinja....

မ်က္​လံုး​ေလးျပဴးၿပီးတစ္​အံတစ္​ျသ​ေမးလာတဲ့အငယ္​ႏွစ္​​ေကာင္​ကိုၾကည္​့ၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​​ေခါင္​းညိမ္​့ျပလိုက္​တယ္​.....

Kai:၀မ္​းသာစရာႀကီး​ေပါ့hyungရ....

Se:ဘာလို႔တဲ့လဲhyung....

Kaiကျပံဳးရႊင္​ရင္​း​ေမးလာ​ေပမဲ့sehunက​ေတာ့အ​ေမးတစ္​ခုနဲ႔​ခပ္​​ေတြး​ေတြး​ေျပာလာတယ္​....

Chan:hyungကို​ေတြ႔ခ်င္​လို႔ျဖစ္​မွာ​ေပါ့ကြhyung​ေပ်ာ္​တယ္​ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​​ေစာင္​့ခဲ့ရလဲဒီအခ်ိန္​ကို.....

Se:ျပန္​လာပါ့မယ္​ဆိုတဲ့စကားတစ္​ခြန္​းနဲ႔စိတ္​ခ်လက္​ခ်ထားသြားခဲ့တာ​ေလစိတ္​မနာဘူးလား...

Chan:အ​ေမပဲ​ေလကြာၿပီး​ေတာ့hyung ommaကိုခ်စ္​တယ္​....

Sehunသက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​သာခပ္​တိုးတိုးခ်လိုက္မိတယ္​.....

သူတို႔စကား​ေတြကိုနားမလည္​ပဲျပဴး​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနသူက​ေတာ့kim kai....

Se:လာအသံသြင္​းရ​ေအာင္​hyungကို​ေစာင္​့​ေနတာ...

Chan:Aa.....

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အသင္​းသြင္​းၿပီး​ေတာ့hyungကသူ႔ommaအတြက္​၀ယ္​စရာ႐ွိတယ္​ဆိုၿပီးသာအျမန္​ျပန္​သြားတယ္​....

Kai:sehun ya....hyung ommaျပန္​လာတာဘာမ​ေကာင္​းလို႔လဲ....

အခန္​းထဲမွာႏွစ္​​ေယာက္​ထဲက်န္​ခဲ့​ေတာ့kaiကစတင္​​ေမးလာတယ္​.....

Se:hyungကသူ႔ommaကိုသိပ္​ခ်စ္​တာသူ႔ommaျပန္​လာတာကို၀မ္​းသာ​ေနတာလဲမင္​းအသိပဲ....

Kai:ommသိတယ္​​ေလအဲ့တာထူးဆန္​းလို႔လား

Se:အဲ့တာကမထူးဆန္​းဘူးkai...ထူးဆန္​းတာကသူ႔အ​ေမျပန္​လာတာ...သူမဘာ​ေတြမ်ားhyungဆီကလိုအပ္​လို႔ျပန္​လာတာလဲဆိုတာပဲ....

Kai:ဟင္​...မင္​း​ေျပာတာငါနားမလည္​ဘူးsehun

Se:ဒီလိုကြ.....

ျပန္​ဆံုခြင္​့Where stories live. Discover now