ㅡkhamis, 14 jul 2016.
DAHYUN's POV
hampir setahun baekhyun bagi aku peluang untuk memikirkan masa depan kami. cewah gitu, aku bukan tidak bersedia. cuma, adakah aku yakin dia pilihan hati? tidak, dia sudah tentu pilihan hati. tidak lain tidak bukan.
aku mencapai telifon bimbitku dan terus menekan nombornya untuk dicall.
"baek, is there something i wanna say" aku yakin, dia pilihan.
"bad or nice" baekhyun bertanya.
"entahlah baek, bagi dahyun nicelah. netau bagi baek buruk, entahlah kan" malas hendak difikirkan ku.
"so tell me now then" baekhyun curious.
"mana syok gitau dalam phone, kena tengok muka. baru ada expresi, nak tahu juga reaction baek bila dapat tahu pasal benda ni" aku menerangkan.
"perlu juga ke dia ni" baekhyun seperti mengelak daripada ku.
"kenapa you ni?" dahyun bertanya.
"no nothing, im okay. ok?" baekhyun mempercahayakan.
"so?" malas nak cakap dah, pandai dia lah. dia taknak tahu dia nyesal, unless...
"yela, kat ne?" baekhyun bertanya.
yas, aku menang.
"kat cafe, depan salemoon shop"
dan mereka pun mengakhiri talian.
kenapa baekhyun macam tu? takkanlah dia curang kat aku kan? atau semua ni, adalah... ahhhh, malasnya aku nak fikir! serabutnya.
and she was there.
and he was there.
we we were there.
kami berada di cafe itu.
diam membisu.
act kami dah lama tak jumpa, tula akward.
"soo.." serentak kami bercakap.
"you go first" aku menyuruhnya.
"i have something to say, very important so you have to go first" dia menyuruhku pulak.
"ok, kalau macam tu kita serentak. lets say it together" aku memberi cadangan.
"ok then" baekhyun menurut.
serentak kami bercakap.
malangnya, apa yang hendak kami katakan. tidak sama seperti yang dijangka, kerana ianya menyedihkan.
setitik demi setitik airmataku jatuh.
"lets get married" kataku.
"lets end it here" katanya.oh aku sungguh kecewa. salah silap aku melangkah akibatnya, aku terjatuh.
YOU ARE READING
[SU] EXCHANGE
Romance"why would you leave me with this pain all alone?" ㅡDahyun "i will be always beside you, i promise" ㅡBaekhyun suddenly.... ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ status ; currently slow update coz i dont have any ideas.