Ik ben met Tobias aangekomen bij de loods.
Charlotte, Lyla en Nick waren er al.
Ik liep naar hun toe en ging op de bank zitten.
In de loods hebben ze een paar paarden stallen eigenlijk is het niet echt een loods maar meer een stal ze hebben er ook een kantine. In de kantine hebben ze een bar een haard en een paar banken. In de stal (loods zoals ze het noemen) hebben ze een rijbak 4 stallen en 1 kantine.
1 stal is leeg, en de andere stallen staat een paard voor Tobias en zijn ouders. Tobias is enigskinds. In hun gezin heeft ieder een eigen paard dus 3 paarden in totaal.
Maar genoeg over dit.
Ze zeggen allemaal dat ik leuke kleren aan heb en dat ik mijn haar mooi heb gedaan. Tobias kwam langs mij zitten en ik keek hem even aan en iedereen keek naar ons ik en Tobias keken elkaar bijna een minuut elkaar aan. Toen zei Nick opeens plagend hebben jullie verkering of zijn jullie verliefd ofzo? Wij zijden tot zijn verbazing ja en iedereen keek ons met open mond aan.
Het was al 11 uur de rest was al weg. Tobias en ik gingen over paarden praten toen zei hij als ik een paard wou kon hij best bij hem worden gestald dan verzorgden ze hem en kon ik elke dag langs komen en dan hoefden we alleen eten te betalen.
Daar dacht ik dus overna en ging het later dus ook aan mijn ouders vragen. Het was half 12 ik was thuis Tobias had me net thuisgebracht ik gaf hem nog een zoen en hij ging weer naar huis toe.
JE LEEST
Mag ik een paard?!
AdventureNele is een meisje van 14 jaar, ze wil graag een paard en doet alles om er een te krijgen maar er zijn een paar obstakels. Zal ze toch een paard krijgen?