Aymira KANGEN:
Gurubun yöneticisi.Kendi çapında..Sakin ve nazik.Duru,doğal..Hiç sesini çıkartmaz bile.Gerektiği yerde hem kendi adına,hem arkadaşları adına konuşmasını bilir.Yeri geldiğinde ise sesini bile çıkartmaz.
Favori Renk: Mavi
Favori Mekan: Starbucks
Burç: Akrep
Yaş:19
Olmak İstenilen Meslek: Ressam
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Buğlem HİRMA:
Gurubun en çılgını.Kendini bilmez,vurdumduymaz.Her yan bir dövme,bir piercing.Hep bir nargile,hep bir punch.Ama arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur,yapacağı şey ise çoktur.
Favori Renk: Kırmızı
Favori Mekan: Bar
Burç: İkizler
Yaş:19
(Soldaki Buğlem,sağdaki ise Aymira)
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Sare KIVILCIM:
Gurubun en kokoş kızı.Saatine,külotlu çorabına hatta ve hatta tel tokaya bile önem verir.Saçlarını hep kuaförde yaptırır.Aynı zamanda gurubun en sosyal kişisidir.Aymira ile aynı kıyafetlere sahiptir.Ama sadece Aymira'dan yaklaşık 7622 tane daha fazla kıyafeti vardır.
Favori Renk: Pembe ve Mor
Favori Mekan: Saray??
Burç: Boğa
Yaş:19
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
İnci Nur MUDANYA:
Gurubun asosyali.Çok duygusaldır.Sürekli ağlar.Ne zaman arasan,"Yoldayım," der.Gurupta arabayı o kullanır.Guruptaki bütün kızların ehliyeti vardır ama kullanmazlar.Bu yüzden İnci,arabayı kullanır.Aynı zamanda yön duygusu sıfırdır..
Favori Renk: Siyah
Favori Mekan: Ev
Burç: Aslan
Yaş: 20
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Ecrin SÖZERİ:
Gurubun şakacı kızıdır.Sürekli selfie çeker,hep bir belgesel (yani video) çeker.Hiç bir zaman susmaz.Sürekli yer,ama kilo almaz.Telefonu kırıkla içerisindedir.Şakayı baya abartır,hatta şaka yaptığında şakasına değil de gülüşüne gülünür.Hep mesaj atmaz,arar.Neredeyse guruptaki herkesle her zaman aynı düşünür.Çocuksu ve neşelidir.
Favori Renk: Sarı
Favori Mekan: Şaka yapılabilen her yer
Burç: Balık
Yaş:18
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM Kızlarım,SENİN Erkeklerin
ChickLit"Cidden,ukalasın," "Cidden,ukalayım." "Hatta egoistsin de," "Hatta egoistim de.." BENİ BİLMEK ZORUNDA DEĞİLSİN HADDİNİ BİL YETER!!