49. Cu ce vedetă semeni in funcție de zodie

482 31 17
                                    

Descoperă ce vedete sunt aceeaşi zodie ca tine:

BERBEC- Iuliana Luciu, DJ Sava, Antonia, Mariah Carey, Adolf Hitler, Adrian Sînă, Celine Dion, Charlie Chaplin, Alexandru Papadopol.

Taur- Anda Adam, Alex Velea, Jessica Alba, Megan Fox, Gigi Hadid, David Beckham, Jojo, Roxana Ionescu, Jake Short.

Gemeni- Connect-R, Lidia Buble, Andreea Bănică, Tudor Chirilă, Loreda na Groza, Angelina Jolie, Johnny Deep, Donald Trump, Alexandra Stan.

Rac- Lora, Ariana Grande, Andreea Bălan, Selena Gomez, Bogdan Stancu, Tom Cruise, Ştefan Stan, Ilie Năstase, Alina Sorescu.

Leu- Elena Gheorghe, Smiley, Dylan Sprouse, Kylie Jenner, Spencer Boldman, Mădălina Ghenea, Iulia Vântur, Mihaela Rădulescu, Mila Kunis.

Fecioară- Andra, Andreea Esca, Thalia, Horia Brenciu, Beyonce, Macaulay Culkin, Andreea Mantea, Prințul Harry, Michael Jackson.

Balanță- Simona Halep, Cabral, Inna, Ştefan Bănică, Sandra N, Kim Kardashian, Julio Iglesias, Dan Spătaru, Mihai Bendeac.

Scorpion- Simona Gherghe, Nadia Comăneci, Sore, Katy Perry, Leonardo DiCaprio, Kendall Jenner, Traian Băsescu, Dony, Demi Moore.

Săgetător- Alina Eremia, Diana Munteanu, Bradley Steven Perry, Nicole Cherry, Miley Cyrus, Brad Pitt, Gina Pistol, Taylor Swift, Nicki Minaj.

Capricorn- Marius Moga, Laura Giurcanu, Zayn Malik, Nina Dobrev, Andreea Marin, Laura Cosoi, Anna Lesko, Ellie Goulding, Calvin Harris.

Vărsător- Shakira, Kelli Berglund, Cătălin Măruță, Justin Timberlake, Cristiano Ronaldo, Jennifer Aniston, Oprah Winfrey, Florin Piersic, Alicia Keys.

Peşti- Justin Bieber, Selly, Dan Negru, Rihanna, Adam Levine, Eva Mendes, Eva Longoria, Martina Stoessel, Bom Jovi.

ZODIAC 2016-2017Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum