114. Cel mai mare defect al zodiilor.

382 30 11
                                    

|Berbec| - Berbecii mai sunt și printre cele mai geloase și copilăroase zodii, o combinație înfricoșătoare, mai ales dacă ai a face cu cineva cu putere.

|Taur| -  Sunt foarte orgolioși, iar dacă îi calci pe coadă se vor răzbuna crunt. Sunt încăpățânați și posesivi, iar uneori pot fi și de-a dreptul… agresivi.

|Gemeni| - Nu degeaba se spune că este zodia cu două fețe. Este în stare să te trădeze zâmbind și nici să nu-ți dai seama.  Nu sunt oameni de încredere.

|Rac| -  Racul se folosește de sarcasm și manipulare emoțională ca să-și tortureze victimele, cărora le scade destul de mult stima de sine. Sunt adesea nehotărâți și zgârciți.

|Leu| - Leul este în general îngâmfat și materialist. Un Leu este în stare să facă orice ca să te atragă, se poartă minunat cu tine, îți face cadouri și ajungi să crezi că este cel mai minunat om din lume. 

|Fecioară| - Fecioarele sunt perfecționiste și tind să exagereze în tot ceea ce fac. Este extrem de greu să mulțumești o Fecioară, adesea Fecioarele pot fi insensibile și recalcitrante.

|Balanță| - Cea mai leneșă și nehotărâtă zodie pe care o poți întâlni.  Balanța este mereu schimbătoare și orgolioasă, iar de multe ori poți avea impresia că este falsă. N-ai de unde să știi când îți arată adevărata față.

|Scorpion|- Scorpionul este o zodie de temut, este foarte răzbunător și rău, în adevăratul sens al cuvântului.  Oamenii din această zodie sunt perverși și parşivi, cu tendința să le consume energia celor din jur, apoi să-i lase baltă. Sunt și printre cei mai agresivi.

|Săgetător| - Cel mai iubitor din tot zodiacul, săgetătorul este imprevizibil și de aceea este dificil să ai încredere în Săgetători. Săgetătorii sunt iresponsabili, mai ales cu sentimentele celor din jur. Sunt foarte direcți şi sinceri, şi s-ar putea să te ranească fără milă.

|Capricorn| - Atât timp cât îi ești folositor, Capricornul nu are nicio problemă să pretindă că ești cea mai importantă persoană pentru el. Capricornii sunt reci, singuratici și neîncrezători.

|Vărsător| - Nu sunt persoane pline de răbdare şi devin încăpățânați. Dacă nu îi arăți că meriți respect, nu ți-l va acorda nici în ruptul capului, ci din contră, aproape că nici nu te va băga în seamă. Un vărsător mai este și arogant .

|Peşti| - O altă zodie cu două fețe însă, spre deosebire de Gemeni, cei născuți în zodia Pești joacă la două capete. Dacă îi vei răni, nu te aştepta să te ierte, iți vor răspunde cu aceeaşi monedă. Peștii sunt leneși, dar doar când sunt nevoiți să facă lucruri pentru alții.

ZODIAC 2016-2017Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum