wat is dit gevoel?

1 0 0
                                    

Amy's p.o.v.
Ik hoor de laatste bel gaan. Ik sta op en pak zo snel mogelijk mijn spullen in. Jeffrey en ik hadden afgesproken bij de poort om vervolgens bij hem thuis aan het bio project te gaan werken. Ik loop het schoolgebouw uit en ik zie hem al staan. Ik zwaai even en loop dan naar hem toe. "Klaar om te gaan?" Ik knik en we lopen het schoolplein af.

*Bij jeffrey thuis*
"Pa ik en 'n vriendin van school zijn boven werken aan een project." Jeffrey's vader roept terug. "Prima" we lopen de trappen op richting de zolder waar zijn kamer blijkbaar is.

Jeffrey's p.o.v.:
We lopen mijn kamer binnen. Als ik me om draai zie ik dat amy met grote ogen aan het staren is. "Beetje te zwart en emo voor je zeker?" Ze schud haar hoofd hevig. "Dit is de gaafste kamer ooit" ik bloos licht. "Five finger death punch, green day, metallica, fallout boy. Dit zijn zo'n beetje al mijn favoriete bands!" Ik glimlach en ga op het bed zitten. Ik leg mijn laptop op mijn schoot en klop naast me op het bed "kom zitten" ze glimlacht en komt dicht naast me zitten. Ik bloos als ze zo dicht bij zit en probeer me te focusen op het werk.

Amy's p.o.v.:
Ik ga dichtbij zitten en bloos. Wat is dit blije gevoel in m'n maag. Het is een vreemd maar ook wel fijn gevoel.

andersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu