'İlk Gün

125 23 11
                                    

Tabiki bütün koskoca tatil sona erdi ve alarm sesiyle uyanmam bir oldu uyandığımda lanet olası pislik Elif yoktu üstümden yorgani atıp Elifi aradım ama bulamadım sonra evde Elif diye anırırken wc den sifonun çekildiğini duyunca mal kız siciyodu..

Okula 1 saat vardı ve hızlı bir şekilde hazırlandık. Okulun kıyafetleri kareli etek tarzı ama biz kurallara sınır tanımayan kişilerizzz (fkdkfkksfjjs)..

He tbi ne giydiniz derseniz yüksek bel siyah kot pantolon gitmiştik hazırlanıp evden çıkmak için yola koyulduk

.
.
.
Tabi bizim günümüz macerasız hiç geçer mi ??
HAYIRRR tbikideee..

Neyse Elifle hızlı bir şekilde servise yetişmek için giderken yolda taş çocukları gördük.

Tbi klasik Elif abartmıyorum yolda o kaslı çocukların arkasından "Analar nelerrr doğuruyooo beeeee" diye bağırdı..
Tbikii bnne mk erkeklerden??

Servise bindik o çocuklara benzeyen birsürü vardı sonra biz servise bindik 3 çocuk bize bakiyolardı  Elifle ölümcül bakışlar atmaya başladık aralarından birisi bize göz kırptı yine bişey demedik sonra bize "Şşttt kızlarrr ev boş gidelim mi " dedi aralarından birisi.

Çocuğa "lan amına koduğumun gavatı senin o çükünü koparır sana yedirtirim orospu çocuğu " dedim.

Servisteki herkes "oooo "diye haykırıyolardı amk sanki bok var kendimizi savunmakta mı suç. O laf atan çocuk bana doğru geldi.

Çocuğa "ne geliyosun mk" bakışı attım. Tbi bi boka yaramadı lanet olasıca çocuk eliyle saçımı geriye attı "sen hep böyle dobra mısın?" dedi.

"Sanane mk malı " dedim. Derken çocuk eliyle ağzımı kapattı "şşş böyle güzel bir kıza böyle sözler yakışmıyor" dedi.

Ben bu çocuğa iyicene sinirlendim ve bir anlık refleks ile çocuğun elini çekip çükünün tam ortasına tekme atmamla çocuk fert bir vaziyette yerde acı çekiyodu servisteki herkes bana şok bir vaziyette bakiyolardı tabi kii bir egolandım.

  Elif "şu yukarda uçan göt senin mi " dedi. Elife hunharca öldürüsiye bir bakış attım Elif " tamam abla büyüksün " dedi. İşte ben falan (jrfjjdjfkejfk)

.
.
.

Okulun ilk günleri olduğu için dersler boştu herkes kendi halinde takılıyorlardı.Kapıyı açtık ve biz içeri giderken bütün sinifin gözü bizim üstümüzdeydi tabi Elifle ben bir egolanmışız bir egolanmışız anlatamam işte arka sıralardan birisine oturduk sınıfta çok yakışıklı çocuklar vardı lan elife baktım ulan ağzından salyalar akıyodu resmen mk.

Elifle sınıftaki bir kaç kıza takma ad bile takmıştık "SÜRTÜKLERR" yani bu ismi kızlara Elif taktı bende arada kaynadım.

Sınıfın kapısı açılmasıyle uzun boylu kaslı yakışıklııı tatlıııı bir çocuk girdiiii mkkk yok böyle bişey onun yanındada bir çocuk vardı oda onun gibiydi bir baktım Elife o yanındaki çocuğa bakıyodu onu elife ayarlama konusunda planlar yapmaya başlıyım ben en iyisiii (njfhshfjddjjfsjfjjs).


Ama o ilk giren çocuk yaniii benimm beğendiğimmm onunla göz goze geldik bir an kendimden geçtim çok çekici offf kaslarını geçiyorum zatenn.

İçimden "KENDINE GELL YAĞMURRR" dedim. Harbiden he erkeklerden bnne aman salla o ego yığınlarını hııh bnne hem ayh saçmalıyorum biliyorum ama cidden bnne..

.
.
.

Tenefüs zili çaldı bu iki taş çocuk bize doğru geliyorlardııı aynennn bizeee doğru resmen geliyorlardı sonra sakin olmaya çalıştım.

Ruhum'un Katili Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin